Dwa lata CKF_13!

2 tygodni temu
Zdjęcie: Dwa lata CKF_13!


Ile twarzy ma event? CKF_13 Centrum Konferencyjne Fabryczna z Krakowa już od dwóch lat pokazuje, iż może być ich wiele! Od grudnia 2022 w obiekcie odbyło się aż 610 spotkań: od małych szkoleń, przez imprezy firmowe, wydarzenia korporacyjne, aż po te największe – konferencje i kongresy. Dzięki skutecznej współpracy z klientami, zespół CKF_13 udowodnia, iż każde z wydarzeń może być wyjątkowe i pełne emocji.

Ostatnie dwa lata pokazały, iż w Krakowie, mieście dysponującym bardzo dobrą infrastrukturą konferencyjną, mimo wszystko brakowało obiektu takiego jak CKF_13. Kluczem do sukcesu wydaje się być połączenie w większym kompleksie szerokiej gamy usług, w przypadku Fabrycznej 13 – hotelu, kilku dobrych restauracji, studia kulinarnego, muzeum, centrum fitness i przestrzeni konferencyjnych. Samo Centrum Konferencyjne Fabryczna wyróżnia się na tle konkurencji połączeniem elegancji, nowoczesnych technologii, jakości serwisu i obsługi, za co jest doceniane zarówno przez klientów indywidualnych, korporacyjnych, agencje i PCO (profesjonalnych organizatorów kongresów).

Poziom świadczonych usług potwierdzają nagrody – w kwietniu tego roku Centrum otrzymało prestiżową nagrodę MP Power Awards 2023 dla najlepszego obiektu wielofunkcyjnego, Sara Lamik została nagrodzona jako najlepszy manager obiektu w kategorii MP Power12, a Dział Sprzedaży CKF_13 przez dwa lata z rzędu uzyskał najwyższe wyniki w kraju w audycie przeprowadzanym pośród wszystkich zgłoszonych do konkursu obiektów konferencyjnych.

Zaglądając do statystyk, w ciągu dwóch pierwszych lat działania, we wszystkich wydarzeniach w CKF_13 wzięło udział ponad 67 000 uczestników. Ze wspomnianych 610 spotkań ponad 100 zgromadziło powyżej 500 osób!

– Event jednakzgodnie z wizją CKF_13 – to nie tylko statystyka. Najważniejsze są emocje, doświadczenie i wsparcie klientów w realizacji zakładanych przez nich celów. Takie podejście się sprawdza, co potwierdzają liczne pozytywne opinie oraz kolejne edycje wydarzeń realizowane na Fabrycznej – mówi Sara Lamik, dyrektor zarządzająca.

W Centrum Konferencyjnym Fabryczna – od grudnia 2022 roku – zostało zorganizowanych aż 481 konferencji dotyczących wielu dziedzin: medycznych, technologicznych, naukowych, a także z branży HoReCa, czy IT. Wiele z nich miało charakter międzynarodowy, jak choćby Światowy Kongres Branży Pogrzebowej FIAT-IFTA, który odbył się po raz pierwszy w Polsce, czy międzynarodowe warsztaty New Frontiers in Interventional Cardiology – gromadzące gości z Europy, Japonii i USA. Fabryczna gościła również bardzo złożone logistycznie projekty, jak IV Kongres Polityki Miejskiej i Regionalnej (ok. 2000 osób), XI Polski Kongres Przedsiębiorczości (blisko 1000 osób), czy 53. Kongres Polskiego Towarzystwa Urologicznego (900 osób).

CKF_13 to miejsce wielofunkcyjne, które gości również bardzo liczne kameralne – a jednak wymagające nie mniejszej uwagi operacyjnej – spotkania, szkolenia, warsztaty, posiedzenia zarządów firm, czy eventy biznesowe. Każda z tych grup jest traktowana w obiekcie w indywidualny sposób, co potwierdza skrupulatnie gromadzony za pośrednictwem ankiet feedback (90% organizatorów oceniło realizację wydarzenia oceną najwyższą z możliwych, a ponad 97% klientów poleciłoby miejsce innym organizatorom).

Oprócz działalności komercyjnej, CKF_13 angażuje się w obszary związane z ESG. Zgodnie z ideą: „nie marnujemy – przekazujemy” wraz z Fundacją RE-prezentacje Centrum realizuje akcję przekazywania niewykorzystanego jedzenia osobom potrzebującym, znajdującym się w kryzysie bezdomności. CKF_13 propaguje wartości ekologiczne oraz podejmuje inicjatywy, zachęcające do świadomego gospodarowania zasobami, takie jak sąsiedzka wymiana ubrań (swapping).

Obiekt zajmuje się również edukacją branżową. Prowadzi projekt „Get to Know MICE”, do którego zapraszani są specjaliści z branży spotkań.

– Z uwagi na to, iż dwa lata na rynku zobowiązują – zespół CKF_13 pracuje nad nowym formatem spotkań networkingowo-szkoleniowych, który już niebawem zostanie ogłoszony – dodaje Karolina Bednarz, sales manager.

Źródło: CKF_13

Idź do oryginalnego materiału