Dyskonty mają nową strategię. To się dzieje w całej Polsce - zaskakujący ruch. Jak sprzed dekady
Zdjęcie: sieci handlowe, zakupy
Na półkach wciąż to samo, ale skrzynki pękają w szwach. Co takiego sprawiło, iż sieci handlowe znów zaczęły masowo inwestować w drukowane promocje? Odpowiedź może zaskoczyć nie tylko konsumentów.

7 miesięcy temu
![[KOMENTARZ] Anna Malcharek, Gemini: rola centrów handlowych wykracza poza sprzedaż](https://retailnet.pl/wp-content/uploads/2025/10/Gemini-Holding-2.jpg)


![Piotr Flugel, CTP: nearshoring i automatyzacja kształtują rynek logistyczny [KOMENTARZ]](https://omnichannelnews.pl/wp-content/uploads/2025/08/piotr-flugel-ctp.jpg)



![Era dominacji parków handlowych dobiega końca? Deweloperzy szukają nowych formatów [ANALIZA]](https://omnichannelnews.pl/wp-content/uploads/2024/11/zakupy-handel-witryna-park-handlowy-trendy-konsument-adobestock.jpeg)
