E-Izba zweryfikuje jakość i efektywność rozwiązań AI/SaaS w e-handlu

1 rok temu

Digital Quality Mark to nowy konkurs w e-commerce. Zweryfikuje jakość i efektywność rozwiązań AI/SaaS we wszystkich obszarach e-handlu. Organizując go Izba Gospodarki Elektronicznej odpowiada na liczne głosy sklepów internetowych, zgłaszających problemy z szybką i rzetelną weryfikacją rozwiązań dostępnych na rynku europejskim. Nowa formuła konkursu pozwoli wskazać narzędzia AI, SaaS oraz agencje, które przynoszą autentyczny rozwój biznesu. Patronat medialny nad konkursem objęła redakcja OmnichannelNews.pl.

Architektura konkursu Digital Quality Mark, DQM, zbudowana jest tak, aby dać możliwość interakcji jury z uczestnikami konkursu jeszcze na etapie głosowania podczas pitchowania. W ten sposób pełna demokratyzacja procesu ocen odpowiada demokratyzacji technologii – współuczestnictwa w tworzeniu jej i dostępności.

– Chodzi nam o to, aby przy zachowaniu tych parametrów promować również jakość samych rozwiązań – precyzuje Patrycja Sass-Staniszewska, prezes e-Izby. Jednocześnie organizator zapewnia podwójny audyt w czasie rzeczywistym trwania rywalizacji. DQM stanowi efekt licznych zapytań o rekomendacje rzetelnych i wartościowych partnerów biznesowych. – Tylko takie usługi i technologie w sposób znaczący wpływają na rozwój sklepów e-commerce oraz ich efekty biznesowe. Chcemy wskazywać je zainteresowanym – uzupełnia Pani Prezes.

Pitchowanie i podwójny audyt

Bazując na doświadczeniach organizacji wielu innych konkursów dla e-commerce, e-Izba poszerza i wzbogaca weryfikację zgłoszeń. DQM został więc podzielony na etapy:

1. Prezentacja zawarta w zgłoszeniu, głosowanie online i audyt tego etapu – wyłaniają nominowanych do zaprezentowania w formule „live” efektywności i zalet danego rozwiązania AI/SaaS.

2. Pitchowanie przed komisją oceniającą – formuła „na żywo” zakłada interakcję z jurorami, którzy będą zadawać pytania uzupełniające dot. modelu biznesowego.

Tu uczestnicy konkursu mają szanse zaprezentować swoje rozwiązanie B2B/B2C ponad 20. Ekspertom e-commerce, w następujących kategoriach:

● SaaS e-commerce

● SaaS sales

● SaaS marketing

● AI tools

● Agency

3. Drugi audyt.

4. Final pitch – wyłonienia miejsc 3,2,1 finalizuje listę jakościowych rozwiązań dla całej branży e-commerce.

W finale e-Izba zamiast uroczystej gali proponuje formułę pitchowania z ogłoszeniem wyników i networkingiem z członkami komisji oceniającej oraz uczestnikami DQM. Odpowiada to oczekiwaniom biznesu, który poszukuje tak samo nowych kontaktów, konstruktywnego feedbacku, jak i możliwości zaprezentowania własnej marki na różne sposoby szerokiemu gronu.

Bez AI washingu

Całość konkursu oraz jego przebieg wyróżnia się formułą uwzględniającą potrzeby sklepów e-commerce. Daje dostęp do wartościowego know-how i jego rzetelną weryfikację, oraz wręcz natychmiastowe przełożenie na efekt skali.

– Jest to recepta o podwójnym działaniu. Z jednej strony wskazujemy na firmy technologiczne, które mogą być boosterem dla e-commerce, a agencjom z otoczenia e-handlu dajemy cenne wskazówki tego, co potrzebuje biznes, to z drugiej – precyzuje Paulina Wojczyńska, dyrektor projektów w e-Izbie, szefowa DQM. W ten sposób konkurs docenia agencje, które rzetelnie prowadzą transformację cyfrową polskiego biznesu, co jest także misją e-Izby.

Podczas konkursu DQM

● przedstawiciele sklepów internetowych zyskują możliwość wnikliwej i szybkiej weryfikacji kilkudziesięciu rozwiązań AI/SaaS dla e-commerce, oraz dostęp do listy firm i rozwiązań, które zdaniem ekspertów branży warte są uwagi.

● Przedstawiciele agencji i rozwiązań AI/SaaS zyskują możliwość zaprezentowania swojego narzędzia przed 20. potencjalnymi klientami.

● Jury wyłania nie jednego zwycięzcę w danej kategorii, a całe podium – miejsca 3,2,1.

● Logotypy wszystkich laureatów pojawią się w mediach drukowanych.

● Laureaci DQM trafią na listę rekomendowanych klientom rozwiązań technologicznych.

● E-Izba zapewni networking biznesowy i konstruktywny feedback na linii „klient – rozwiązanie technologiczne” jako klucz i jeden z ważniejszych aspektów DQM.

Czekamy na Wasze zgłoszenia do konkursu. Start – 24.10.2023. Potrwają do 20.11.2023.

Audytorem konkursu jest kancelaria Quidea.

Patronat międzynarodowy objęło Ecommerce Europe.

Patronat medialny objął Omnichannel News.

Ważne informacje:

Jury (komisja oceniająca) składa się z ekspertów branży e-commerce i reprezentuje komplementarność usług i technologii dla cyfrowej gospodarki. Chodzi o właścicieli, prezesów, dyrektorów e-commerce, dyrektorów marketingu, sprzedaży dyrektorzy, odpowiedzialnych za digital, wdrażanie nowych technologii czy omnichannel. Wielu ekspertów to najlepsi dyrektorzy e-commerce w kraju – laureaci konkursu Dyrektor e-Commerce Roku e-Izby. Zróżnicowana struktura komisji pozwala na rzetelną ocenę rozwiązań zgłoszonych do DQM.

Skład Komisji Oceniającej:

  • Robert Kalbarczyk, Board Member Kinguin
  • Ola Szol, Dyrektor e-Commerce i Marketingu MODIVO S.A./ eobuwie.pl. Dyrektor e-Commerce Roku 2022 w kat. Fashion
  • Łukasz Kierus, CEO, Glosel
  • Joanna Kwiatkowska, Vice CEO & Co-founder, Kubota. Dyrektor e-Commerce Roku 2023 w kategorii Fashion.
  • Jakub Jasiński, CEO eBilet.pl
  • Piotr Truszkowski, Head of Allegro Biznes
  • Tomasz Osmann, CEO Savicki
  • Piotr Chojnacki, Dyrektor Sprzedaży, YES
  • Aleksandra Tomalska, Dyrektorka ds. Retail MODIVO
  • Marcin Łachajczyk, Managing Director, CENEO, Dyrektor e-Commerce Roku 2023 w kat. Long Term Cooperation
  • Grzegorz Bosowski CEO, Fly.pl
  • Grzegorz Basta, CEO Sortmund
  • Maciej Stępień, Dyrektor e-Commerce, MEDICINE
  • Maciej Jakubowski, Chief Technology Officer, Empik S.A.
  • Piotr Chojnacki, Dyrektor Sprzedaży, YES
  • Maciej Kasprzak, Dyrektor Generalny, Linia Biznesowa Gier Online, Totalizator Sportowy
  • Bartosz Bielak, Członek Zarządu CFO/COO, Orlen Paczka
  • Piech Łukasz, Dyrektor e-Commerce, Lantre. Laureat Grand Prix’23 Dyrektor e-Commerce Roku
  • Mateusz Kurowski, Manager ds. sprzedaży produktów eCommerce, mBank
  • Dorota Bachman, Współwłaścicielka TuZwierzaki.pl
  • Krzysztof Rogalny, Dyrektor Wydziału Rozwoju i Technologii, TIM S.A.
  • Karol Dziarnowski, Dyrektor Zarządzający, AiK TEZEUSZ
Idź do oryginalnego materiału