Empik wprowadza rozwiązanie, które wzmacnia synergię omnikanałowych zakupów

16 godzin temu

Empik stawia na rozwój oferty kart prezentowych i wprowadza przed okresem świątecznym nowe udogodnienie dla klientów. Teraz zarówno wirtualną eKartą, jak i „Dostępnymi środkami” w aplikacji mobilnej Empik można zapłacić również w salonach stacjonarnych. Rozwiązanie to wspiera jeszcze mocniejszą synergię i wygodę omnikanałowych zakupów.

Co roku w okresie przedświątecznym Empik notuje skokowy wzrost zainteresowania ofertą kart prezentowych:

– Mikołajki i Święta to dla nas najważniejsze momenty w całym roku. Wiemy, iż szczególnie w tych szczytowych sezonach prezentowych klienci chętnie sięgają po uniwersalne karty podarunkowe. Niemal ¾ klientów zapytanych o preferencje potwierdziło, iż zdarzyło im się choć raz wybrać kartę na prezent. Ponad połowa ankietowanych uważa, iż to gwarancja zawsze trafionego upominku – komentuje Paweł Nawrocki, Dyrektor ds. Retail Media i Usług Finansowych w Empiku i dodaje: Dlatego jeszcze przed startem tej największej przedświątecznej gorączki wprowadziliśmy nowe udogodnienie w ofercie naszych kart prezentowych, tak aby niezależnie od miejsca zakupu i rodzaju karty, klient mógł ją zrealizować w dowolnym kanale, tam gdzie mu wygodnie.

eKarta teraz również stacjonarnie

W minionym roku Empik poszerzył dotychczasowe portfolio o wirtualne eKarty o nominałach od 50 do 700 złotych w różnorodnych odsłonach graficznych, w zależności od okazji. Teraz stawia na jeszcze mocniejsze połączenie ścieżek zakupowych online i offline i umożliwia klientom realizację eKarty również w salonach stacjonarnych. Dotyczy to zarówno samej eKarty w formie pliku PDF lub kodu, jak i „Dostępnych środków” zgromadzonych na koncie klienta w aplikacji Empik.

Oznacza to większą wygodę dla kupującego i obdarowanego – eKartę można kupić na Empik.com i jest gotowa do wręczenia od razu po finalizacji zakupu. Obdarowany sam zdecyduje, gdzie zrobi zakupy i na jakie produkty spośród setek tysięcy ofert przeznaczy kartę. Co więcej, dzięki funkcjonalności „Dostępne środki” w aplikacji, klienci mogą w jednym miejscu gromadzić swoje eKarty i mieć wszystkie zebrane środki zawsze pod ręką.

Jednocześnie w sklepach stacjonarnych przez cały czas dostępne są tradycyjne karty fizyczne, w odświeżonej szacie graficznej, umożliwiające płatności we wszystkich kanałach Empiku.

Ważny obszar w segmencie B2C i B2B

Po karty prezentowe Empiku często sięgają również klienci biznesowi i pracodawcy. To popularna forma premiowania oraz uniwersalny prezent z okazji świąt czy jubileuszy. eKarta Empiku jest także w TOP3 najczęściej wybieranych produktów w systemach kafeteryjnych.

Teraz, w momencie wyboru eKarty Empiku w tzw. kafeterii, pracownik będzie mógł ją zrealizować zarówno online, jak i w dowolnym salonie, co dodatkowo uatrakcyjnia ten benefit pracowniczy.

– Karty prezentowe to istotny obszar naszego biznesu, zarówno w segmencie B2C, jak i w ramach współprac biznesowych. Dlatego tak istotne jest dla nas, by dalej rozwijać tę ofertę i jeszcze lepiej odpowiadać na oczekiwania klientów, dla których Empik, niezależnie od preferowanego kanału zakupów, jest głównym miejscem prezentowych poszukiwań na różne okazje – podsumowuje Paweł Nawrocki.

Idź do oryginalnego materiału