Po okresie pandemicznego zastoju centra handlowe wracają do swojej pierwotnej idei: mają być nie tylko miejscem zakupów, ale również przestrzenią spędzania czasu - stwierdziła Ewa Derlatka-Chilewicz. Ewa Derlatka-Chilewicz, Cushman & Wakefield: centra handlowe znowu przyciągają klientów
Zdjęcie: Ewa Derlatka-Chilewicz, C & W
Po okresie pandemicznego zastoju centra handlowe wracają do swojej pierwotnej idei: mają być nie tylko miejscem zakupów, ale również przestrzenią spędzania czasu - stwierdziła Ewa Derlatka-Chilewicz.
Po okresie pandemicznego zastoju centra handlowe wracają do swojej pierwotnej idei: mają być nie tylko miejscem zakupów, ale również przestrzenią spędzania czasu - stwierdziła Ewa Derlatka-Chilewicz. 


![[KOMENTARZ] Anna Malcharek, Gemini: rola centrów handlowych wykracza poza sprzedaż](https://retailnet.pl/wp-content/uploads/2025/10/Gemini-Holding-2.jpg)


![Piotr Flugel, CTP: nearshoring i automatyzacja kształtują rynek logistyczny [KOMENTARZ]](https://omnichannelnews.pl/wp-content/uploads/2025/08/piotr-flugel-ctp.jpg)


