FTC próbuje dowiedzieć się, czy polityka napraw firmy John Deere złamała prawo

cyberfeed.pl 2 miesięcy temu


Federalna Komisja Handlu (FTC) bada, czy firma John Deere stosowała nieuczciwe praktyki związane z naprawą swojego sprzętu rolniczego, które mogłyby naruszyć ustawę o FTC.

Dochodzenie w sprawie ograniczeń prawa klientów John Deere do naprawy sprzętu rolniczego zostało ujawnione przez firmę Hargrove & Associates, Inc. (HAI) zajmującą się analizą danych, walczącą z przypominającym wezwanie do sądu cywilnym żądaniem dochodzeniowym (CID) ze strony FTC dotyczącym przekazania sprzedaży dane. Jak zgłoszone wcześniej przez Reuterafirma obawia się, iż udostępnianie informacji, których szuka FTC na temat sprzedaży sprzętu rolniczego, mogłoby zaszkodzić jej relacjom biznesowym.

Zrzut ekranu: Petycja firmy Hargrove & Associates, Inc. o uchylenie lub ograniczenie żądania dochodzenia cywilnego (FTC)

„Współpracujemy z FTC i w związku z trwającym dochodzeniem nie możemy w tej chwili udzielać żadnych dalszych komentarzy” – oznajmiła w oświadczeniu rzeczniczka John Deere, Jen Hartmann.

John Deere był jeden z głównych celów ruchu na rzecz prawa do naprawy (wraz z Jabłko), którego celem jest zapewnienie klientom większych możliwości naprawy sprzętu dzięki usług stron trzecich w celu zwiększenia dostępu i obniżenia kosztów. Jednak firmy, które opierały się pełnemu otwarciu swojego ekosystemu, zwykle powołują się na problemy z bezpieczeństwem, co powtórzył John Deere CTO Jahmy Hindman podczas jego występu w 2021 roku w Dekoder podcast. Argumentował: „Czy naprawdę chcesz, żeby po drodze jechał traktor z oprogramowaniem zmodyfikowanym do kierowania lub do hamowania w sposób, który może mieć konsekwencje, o których nikt nie pomyślał?”



Source link

Idź do oryginalnego materiału