Green Caffè Nero wprowadziło zimowe menu i uruchomiło Złotą Kartę w aplikacji

3 godzin temu

Od 13 listopada w kawiarniach Green Caffè Nero była dostępna pełna zimowa oferta napojów i przekąsek, przygotowana z myślą o gościach szukających chwili wytchnienia w okresie przedświątecznym. Wraz z nią marka uruchomiła również Złotą Kartę – specjalną akcję lojalnościową przeznaczoną dla użytkowników aplikacji.

Do tegorocznego menu trafiły napoje inspirowane deserami oraz sezonowymi aromatami. Propozycja obejmowała m.in. Pralinowe Latte z kremem czekoladowym, Latte Wiśnia w Czekoladzie ze strzelającą posypką oraz Cappuccino Korzenny Piernik. W ofercie pozostało także znane z poprzedniego sezonu Cappuccino „Cynamonka”.

Miłośnicy matchy mieli możliwość wyboru jednej z kilku wariantów – klasycznej, truskawkowej, różanej i waniliowej – serwowanych na ciepło lub na lodzie.

Na zimowe miesiące przygotowano również specjalną mieszankę kawy Winter Blend. W jej profilu sensorycznym można było wyczuć nuty owoców leśnych, pomarańczy i ciemnej czekolady.

Wśród słodkich pozycji znalazły się m.in. pistacjowe tiramisu, sernik baskijski z orzechową praliną, karpatka czekoladowa z kremem waniliowym i malinami oraz piernik staropolski z polewą i orzechami. W menu pojawiły się także wytrawne pozycje: bagietka firmowa ze śledziem litewskim, kanapka z pieczoną kaczką i mango, bułka proteinowa z łososiem, quiche z ‘ndują, bakłażanem i dynią, a także codzienne propozycje śniadaniowe.

Akcja Złota Karta była dostępna dla użytkowników aplikacji mobilnej od 13 listopada 2025 r. Uczestnicy gromadzili pieczątki za wybrane produkty z zimowej oferty – zarówno słodkie, jak i wytrawne. Po zebraniu sześciu pieczątek otrzymywali ceramiczny kubek do espresso w jednym z czterech wariantów kolorystycznych.

Program trwa do 7 stycznia 2026 r., a odbiór nagród jest możliwy do wyczerpania zapasów, nie później niż do 18 stycznia 2026 r. Regulamin akcji i lista produktów biorących udział są dostępne na stronie

Idź do oryginalnego materiału