Amerykańska marka Guess Jeans otworzyła w Warszawie oraz w Stambule tymczasowe sklepy typu pop-up. Lokal w Warszawie będzie otwarty do 14 grudnia i jest zlokalizowany w sklepie Modivo.
Specjalnie zaprojektowana instalacja ma na celu zaprezentowanie rewolucyjnej technologii Guess AIRWASH, która odświeża dżins bez tradycyjnego prania, drastycznie zmniejszając zużycie wody i wydłużając żywotność odzieży.
Geuss notuje straty
Marka Guess zanotowała wzrost sprzedaży w ostatnim kwartale o 10 proc. Wyniosła ona ponad 732 mln dolarów. Amerykańska marka poinformowała, iż sprzedaż na rynkach europejskich wzrosła o 5 proc., a na rodzimym rynku o 8 proc. W obu przypadkach to lepsze wyniki od średniej rynkowej. Jedynie na rynku azjatyckim Guess zanotował spadek sprzedaży o 8 proc.
Pomimo wzrostu sprzedaży w ostatnim kwartale Guess odnotował stratę netto w wysokości 10,6 mln dolarów. W analogicznym okresie roku ubiegłego firma odnotowała zysku netto w wysokości 39 mln dolarów. Jak podkreślają przedstawiciele Guess, wpływ na ten wynik miały znaczne inwestycje w działania marketingowe, które miały wesprzeć międzynarodową ekspansję marek wchodzących w skład Grupy: Guess, Geuss Jeans oraz Rag & Bone.