Jak naprawić złe pierwsze wrażenie i zyskać lojalnego gościa?

2 miesięcy temu

Na XV jubileuszowej konferencji Hotel Meeting jednym z wyjątkowych wystąpień będzie prelekcja Anny Mścichowskiej, ekspertki w dziedzinie neuronauki i psychologii pozytywnej, zatytułowana „Jak naprawić złe pierwsze wrażenie i zyskać lojalnego gościa?”. Każdy hotelarz wie, iż pierwsze wrażenie może zadecydować o całym pobycie gościa. Ale co zrobić, gdy to wrażenie nie jest idealne? Anna pokaże, jak przekuć taką sytuację w okazję do zbudowania silniejszej, trwałej relacji.

Podczas prezentacji uczestnicy dowiedzą się, jak wykorzystać najnowsze odkrycia neuronauki i psychologii pozytywnej, aby odbudować zaufanie gościa, zmieniając jego negatywne doświadczenie w pozytywne. Anna Mścichowska wyjaśni, jak nasz mózg działa w oparciu o nawyki i dlaczego dopamina – hormon szczęścia – może stać się kluczem do poprawy wizerunku hotelu po popełnieniu błędu.

To wyjątkowa okazja, aby poznać praktyczne techniki, które pomogą hotelarzom efektywnie naprawiać błędy, jednocześnie wzmacniając relacje z gośćmi. Dowiesz się, jak zamienić porażkę w sukces, zyskać lojalnych gości i budować trwałe relacje.

Anna Mścichowska, twórczyni marki A.M. Quality, ma ponad 20-letnie doświadczenie w branży turystycznej i ponad 1000 zwizytowanych hoteli na czterech kontynentach. Jej unikalne podejście, bazujące na neuronauce i psychologii, z pewnością zainspiruje hotelarzy do wprowadzenia nowych metod obsługi gości.

Pełny program konferencji oraz bilety znajdziesz na stronie: hotele.bsdpoland.pl.

Idź do oryginalnego materiału