Jerónimo Martins: 30 nowych sklepów na 30-lecie Biedronki

13 godzin temu

W roku swojego 30-lecia Biedronka kontynuuje dynamiczny rozwój, otwierając już w pierwszym miesiącu roku symboliczne 30 nowych placówek w całej Polsce.

To kolejny istotny moment w jubileuszowym roku sieci, która przez trzy dekady obecności na polskim rynku konsekwentnie się rozwija, docierając zarówno do dużych miast, jak i mniejszych miejscowości – od Sosnowca, przez Warszawę, aż po Gdańsk. Dzięki temu coraz więcej klientów zyskuje wygodny dostęp do szerokiej gamy produktów w atrakcyjnych cenach.

Ekspansja trwa

Styczniowe otwarcia nowych sklepów Biedronki objęły m.in. Warszawę, Radków, Lubomię, Sochaczew, Pęczniew, Rzeszów, Nową Sól czy Tarnobrzeg. Mieszkańcy tych i innych lokalizacji dołączyli do milionów Polaków, którzy od 30 lat zaufali największej sieci handlowej w kraju. W tym wyjątkowym roku Biedronka kontynuuje misję bycia jak najbliżej klientów, niezmiennie łącząc najwyższą jakość z najniższymi cenami.

– Styczeń to dla nas szczególny miesiąc – rozpoczynamy nowy rok z nowymi sklepami i jednocześnie świętujemy 30-lecie Biedronki. Nieustannie inwestujemy w rozwój sieci, by zapewnić klientom w całej Polsce jeszcze większy komfort zakupów i dostęp do szerokiej oferty produktów w najniższych cenach. Nie planujemy zwalniać tempa i w 2025 roku będziemy kontynuować intensywny rozwój sieci otwierając kolejne placówki zarówno w mniejszych, jak i większych miejscowościach. Ten jubileuszowy rok to okazja, by podziękować naszym klientom za zaufanie, jakim nas obdarzają od 30 lat – mówi Paweł Stolecki, dyrektor operacyjny i członek zarządu w sieci Biedronka

Ekologiczne rozwiązania i nowoczesny design

Nowe sklepy Biedronki wyznaczają standardy nie tylko w zakresie komfortu zakupów, ale przede wszystkim w realizacji kompleksowej strategii zrównoważonego rozwoju. W placówkach wdrożono szereg nowoczesnych, przyjaznych środowisku rozwiązań. 21 sklepów zostało wyposażonych w instalacje fotowoltaiczne, a w kolejnych trzech lokalizacjach zostaną zamontowane w najbliższym czasie. Zastosowane rozwiązania energooszczędne, w tym nowoczesne oświetlenie LED oraz systemy zarządzania energią, pozwalają zredukować zużycie energii choćby o 15%. To znaczący krok w kierunku optymalizacji kosztów operacyjnych i zmniejszenia śladu węglowego sieci.

W ramach konsekwentnej strategii rozbudowy infrastruktury dla pojazdów elektrycznych, Biedronka planuje instalację kolejnych ładowarek na parkingach dwóch nowych sklepów -na ul. Komunalnej 1 w Nowej Wsi Wielkiej oraz w Kórniku na Os. Krasickiego 1. To element szerszego planu rozwoju sieci punktów ładowania w całym kraju, który pozwoli kierowcom aut zeroemisyjnych na wygodne ładowanie pojazdów w trakcie codziennych zakupów. Sieć systematycznie zwiększa dostępność tej usługi, odpowiadając na rosnące potrzeby właścicieli pojazdów elektrycznych. Kolejnym krokiem w kierunku zrównoważonego rozwoju jest wprowadzenie elektronicznych etykiet cenowych w aż 28 nowych placówkach. To nowoczesne rozwiązanie nie tylko usprawnia proces aktualizacji cen, ale przede wszystkim znacząco redukuje zużycie papieru.

Dodatkowo, aż 25 z 30 nowo otwartych placówek zostało wyposażonych w lady tradycyjne, które oferują wybór świeżych mięs, wędlin, serów, ryb oraz produktów od lokalnych dostawców na wagę, dostępnych w konkurencyjnych cenach. To rozwiązanie wyróżnia Biedronkę na polskim rynku handlowym i spotyka się z pozytywnym odbiorem wśród klientów.

30 lat rozwoju i zaufania klientów

Biedronka zaprasza zarówno do nowo otwartych sklepów, jak i pozostałych spośród ponad 3700 placówek w całej Polsce. Szczegółowe informacje o godzinach otwarcia poszczególnych sklepów dostępne są w placówkach, na stronie www.biedronka.pl/sklepy oraz w aplikacji mobilnej Biedronki.

Jerónimo Martins Polska S.A. jest właścicielem Biedronki – największej sieci detalicznej w Polsce, posiadającej sklepy zlokalizowane w ponad 1300 miejscowościach, która jest obecna na polskim rynku od 29 lat. Na koniec I kwartału 2024 roku posiadała 3 596 placówek. Filarami strategii firmy są starannie wyselekcjonowane produkty najwyższej jakości, oferowane w codziennie niskich cenach. W 2022 r. Biedronka współpracowała z prawie 1400 polskich dostawców, od których pochodziło ponad 93 proc. produktów w ofercie sieci. Jerónimo Martins Polska S.A., zatrudniając ponad 81 tys. osób, jest największym pracodawcą w Polsce.

Idź do oryginalnego materiału