Kaufland uruchomił nowy kanał nadawczy w aplikacji WhatsApp. To kolejny pomysł sieci na aktywność w mediach społecznościowych, dzięki której może być jeszcze bliżej swoich klientów.
Komunikacja na platformie ma charakter rozrywkowy, a treści prezentowane w aplikacji to dedykowane memy, zdjęcia i krótkie filmy. Do tej pory kanał zgromadził już ponad 27 tys. obserwujących, a ich grono stale się powiększa.
Bezpośrednia komunikacja z klientami
Nowy kanał nadawczy na WhatsAppie to kolejne działanie sieci Kaufland, które zrzesza społeczność i w oryginalny sposób przybliża jej różne aktualności. Treści mają charakter rozrywkowy i angażują swoich odbiorców, którzy stanowią już spore grono, bo ponad 27 tys. obserwujących.
– Naszym zamysłem na pojawienie się w kolejnym kanale komunikacji jest dotarcie do obecnych i potencjalnych klientów z zabawnymi i ciekawymi treściami. Na naszym kanale nadawczym publikujemy m.in. memy, sondy, typowo rozrywkowe viralowe posty nawiązujące do bieżących wydarzeń czy kalendarza. Odbiorcy mogą na nie reagować dzięki często używanych dziś emotikonów. Cieszymy się, iż pierwsze publikacje zdobyły tak duży odzew. Na ten moment badamy potencjał tego medium, aby móc wykorzystywać je jak najlepiej. Naszym priorytetem jest bezpośredni kontakt z odbiorcami – chcemy łączyć społeczność poprzez treści humorystyczne, pokazując tym samym sieć Kaufland jako markę nowoczesną i otwartą na bezpośrednią komunikację z klientami – mówi Marta Rumak, dyrektor Działu Digital w Kaufland Polska.