W budynku Warsaw HUB przy rondzie Ignacego Daszyńskiego 1 w Warszawie Kodano Optyk otworzyło powiększony i zmodernizowany salon.
Dzięki dwukrotnemu zwiększeniu powierzchni w salonie dostępna jest szersza oferta, co pozwala lepiej odpowiadać na potrzeby klientów.
– W Kodano Optyk nie tylko otwieramy nowe salony, ale także nieustannie dbamy o naszych klientów w już funkcjonujących lokalizacjach. Wasze zadowolenie i komfort są dla nas priorytetem, dlatego stale wprowadzamy innowacje i ułatwienia, aby każda wizyta u nas była wyjątkowa – komentują przedstawiciele sieci.
Międzynarodowy rozwój sieci Kodano
Kodano jest w tej chwili dostępne, poza rynkiem polskim, w 7 krajach. Na Słowacji prowadzi e-sklep oraz planuje rozwój sieci stacjonarnej. Podobnie wygląda sytuacja w Czechach oraz Rumunii. W Niemczech sieć stawia na e-commerce i soczewkomaty. Na Węgrzech, we Włoszech i na Litwie Kodano działa na razie w oparciu o kanał e-commerce.
Kodano to polska sieć licząca ok. 100 salonów w kraju, znana z wysokiej jakości usług optycznych i szerokiego wyboru opraw cenionych marek. To, co charakteryzuje markę, to atrakcyjne promocje cenowe, własne marki i produkcja soczewek okularowych we własnym laboratorium.

1 tydzień temu



![[ANALIZA] PRCH: wrzesień miesiącem wzrostu obrotów oraz footfallu](https://retailnet.pl/wp-content/uploads/2025/10/centrum-handlowe.jpg)




