W Bratysławie ruszył pierwszy zagraniczny salon sieci Kodano. Jak zapewniają przedstawiciele sieci, to dopiero początek międzynarodowej ekspansji stacjonarnej.
– Krok po kroku budujemy polską markę optyczną w Europie. To dopiero początek – w kolejce czekają już kolejne kraje i koncepty, które zmienią sposób myślenia o zakupie okularów i soczewek – zapowiada Tomasz Serafin, członek zarządu Kodano S.A.
Kodano jest w tej chwili dostępne, poza rynkiem polskim, w 6 krajach. Na Słowacji prowadzi e-sklep oraz planuje rozwój sieci stacjonarnej. Podobnie wygląda sytuacja w Czechach oraz Rumunii. W Niemczech sieć stawia na e-commerce i soczewkomaty. Na Węgrzech i na Litwie Kodano działa na razie w oparciu o kanał e-commerce.
Ekspansja w Niemczech
Niedawno sieć Kodano uruchomiła sklep internetowy na rynku niemieckim. W najbliższych tygodniach w największych niemieckich miastach pojawią się również soczewkomaty.
– Z dumą ogłaszamy otwarcie sklepu kodano.de. Jesteśmy teraz także w Niemczech, a okulary korekcyjne, przeciwsłoneczne oraz soczewki kontaktowe dostępne są już dla klientów zza Odry. – poinformował Karol Wilczko, wiceprezes zarządu, Kodano Optyk.