Z początkiem wakacji Tchibo zaprezentowało nową ofertę napojów na lato 2025. W menu pojawiło się sześć premierowych pozycji – zarówno w wariantach kawowych, jak i orzeźwiających napojach na bazie owoców. Dodatkowo w lipcu do oferty wróciła popularna lemoniada, tym razem także w wersji bez cukru. Nowe receptury są dostępne w sklepach Tchibo ze strefą kawiarnianą.
Sześć letnich nowości
W ramach letniego menu Tchibo proponuje klientom m.in.:
-
Karmelowe Bubble Tea z jagodowymi kuleczkami,
-
Espresso Tonic z cytrusową nutą,
-
Espresso Orange Spritz – połączenie espresso z sokiem pomarańczowym i syropem o smaku Orange Spritz,
-
Frappe karmelowe,
-
Frappe poziomkowe,
-
Cappuccino na bazie karmelowego napoju owsiano-sojowego – przygotowane we współpracy z Alpro.
Letnia oferta to połączenie kawowych klasyków z sezonowymi składnikami i wariantami bezlaktozowymi. Napojom towarzyszy możliwość dobrania słodkiej lub wytrawnej przekąski, na miejscu lub na wynos.
Powrót klasycznej lemoniady
W lipcu do oferty wróciła także lemoniada, która była hitem poprzednich wakacji. W tym sezonie dostępna jest również w wariancie bez dodatku cukru.
Jak podkreśla Joanna Chodakiewicz, Coffee Bar Manager w Tchibo Polska, wszystkie nowe receptury są autorskimi propozycjami baristów z Polski i dostępne są wyłącznie w krajowych lokalizacjach Tchibo z kawiarniami.
– Obserwujemy naszych klientów, wsłuchujemy się w ich sugestie i analizujemy wybory, aby jeszcze lepiej dopasować ofertę – zaznacza. – Nowe pozycje wpisują się w realizowaną od 2023 roku strategię kawocentryczną, która obejmuje zarówno rozwój menu, jak i modernizację przestrzeni – dodaje.
Zmiany w menu to element szerszej strategii. Od 2023 roku Tchibo rozwija koncept stref kawiarnianych w swoich sklepach, stawiając na lokalne receptury, nowe smaki i rozszerzoną ofertę napojów. Wraz z tym idzie rozbudowa przestrzeni gastronomicznej oraz działania promocyjne – zarówno w mediach społecznościowych (za które odpowiada agencja GoldenSubmarine), jak i w punktach sprzedaży.