Kolorowe lampki w przestrzeni miejskiej, przystrojone choinki w witrynach sklepów czy pierwsze płatki śniegu to znak, iż zbliżają się święta. Wczuwając się w niepowtarzalny klimat tego wyjątkowego czasu, Żabka przygotowała dla użytkowników swojej aplikacji kreatywny konkurs, w którym można wygrać limitowaną serię ubrań rodem z lat 90., z kultowym logotypem firmy. To już trzecia odsłona bazującej na nostalgii modowej kolekcji Żabki, tym razem inspirowana świętami.
Zestawy zimowej odzieży od Żabki utrzymane są w stylistyce świąt z lat 90. Świąteczny zestaw składa się z ciepłego swetra oraz skarpetek, z nadrukami nawiązującymi do cieszących się popularnością przekąsek z oferty Żabka Menu. Na utrzymanych w zielonej kolorystyce ubraniach znalazły się zimowe motywy prezentujące hot dogi, pizzę, kawę, a także logo Żabki z lat 90. w specjalnym, świątecznym wydaniu. Ubrania zostały uszyte w Polsce.
To już trzecia szansa, by zdobyć limitowaną serię ubrań z dawnym logotypem Żabki. W marcu 2025 r. firma zaprezentowała linię ubrań Żabka CREW, a w maju wprowadziła letnią kolekcję. Autorką wszystkich serii jest Justyna Tasak – projektantka, graficzka i malarka współpracująca z topowymi markami modowymi.
– Moim zamysłem projektowym było stworzenie wzoru oddającego kultowy charakter Żabki oraz pogodną, radosną atmosferę świąt. Elementy z oferty Menu Żabka przekształciłam z okazji nadchodzącego okresu świętowania i splotłam z tradycyjnymi grudniowymi motywami – wszystko to w połączeniu z retro logo Żabki w mikołajowej czapce. Powstały komplet – sweter i para skarpetek – doskonale wpisuje się w obecny nastrój i zachęca do wspólnego świętowania
– mówi projektantka Justyna Tasak.
Limitowana pula zimowych nagród
Ubrania z zimowej kolekcji można wygrać wyłącznie w konkursie w aplikacji Żappka – na zwycięzców czeka aż 500 zestawów odzieży. Aby wziąć udział w konkursie, wystarczy kupić co najmniej jedną pizzę na wynos z oferty Żabka Menu, odpowiedzieć na pytanie: „Który produkt z Żabki mógłby być idealnym świątecznym prezentem?” i uzasadnić swój wybór. Za każdy zakup pizzy z aplikacją klient otrzyma kod uprawniający do wzięcia udziału w konkursie, a nagrody trafią do autorów najbardziej kreatywnych odpowiedzi. Konkurs potrwa do 10 grudnia br.
Kampania promująca konkurs
Motywem kampanii promującej konkurs będą zabawne zdjęcia i memy stylizowane na fotografie z lat 90., uzupełnione hasłami. Akcja promocyjna prowadzona będzie za pośrednictwem mediów społecznościowych i aplikacji Żappka. Za pomysł i strategię kampanii odpowiada Żabka Polska, a za komunikację marketingową odpowiedzialna jest agencja kreatywna Cukier.
Więcej o ofercie Żabki i promocjach w sieci: https://www.zabka.pl/gazetka-promocyjna/

6 godzin temu







