Lekko i owocowo – tak dziś chcą pić młodzi dorośli. Coraz większe znaczenie zyskują napoje o niższej zawartości alkoholu, wyraźnym profilu smakowym i formacie typu ready-to-drink. Stock Polska – jeden z liderów rynku spirytusowego – odpowiada na ten trend, wprowadzając cztery nowe smaki w ramach swoich flagowych marek: Lubelskiej i Żołądkowej Gorzkiej.
Lubelska Chill – „Strawberry Margarita” i „Ice Tea Peach” – oraz Żołądkowa Gorzka w wersjach smakowych „Mango z Miętą” i „Truskawka i Rabarbar” to odpowiedź marek Lubelska i Żołądkowa Gorzka na rosnącą popularność tzw. casual mixology – trendu, w którym główną rolę odgrywają proste, orzeźwiające koktajle inspirowane smakami znanymi z lemoniad, napojów herbacianych i kultowych drinków. Zmienia się nie tylko to, co pijemy, ale też jak: coraz większe znaczenie ma gotowość do natychmiastowego serwowania, niska zawartość alkoholu i przystępna forma. Żołądkowa Gorzka, znana z tradycji i jakości, w nowych odsłonach smakowych trafia w gusta tych, którzy poszukują lżejszych, ale wciąż wyrazistych propozycji, zgodnych z podejściem „light”.
Lubelska Chill – wakacyjna świeżość w lekkim wydaniu
Lubelska Chill rozszerza swoją linię o dwa nowe warianty: Strawberry Margarita” oraz „Ice Tea Peach”. Obie propozycje czerpią z popularnych smaków napojów i koktajli, oferując gotowe rozwiązanie na letnie spotkania. Strawberry Margarita łączy słodycz owoców z lekką kwaskowatością, przywołując skojarzenia z tropikalnym drinkiem. Ice Tea Peach bazuje na herbacianym profilu z brzoskwiniowym akcentem i stanowi propozycję idealną na upalne dni. Oba warianty stworzone zostały z myślą o serwowaniu z lodem i cytrusowymi dodatkami lub jako baza do prostych koktajli.
Letnie smaki Lubelskiej Chill zadebiutują na festiwalowej mapie Polski – będzie można je odkryć w specjalnych strefach Lubelska Polana, przygotowanych z myślą o relaksie i dobrej zabawie. Lubelska Polana rozpoczęła festiwalowe lato od obecności na Juwenaliach AHG w Krakowie oraz Kortowiadzie w Olsztynie. W kolejnych tygodniach marka zawita na Polish Hip-Hop Festival, Rap Stacja, Clout Festival oraz Wisłoujście, budując wakacyjne doświadczenia w rytmie muzyki
i dobrej energii.
Żołądkowa Gorzka – klasyka w nowoczesnym ujęciu
Nowe smaki pojawiły się również w portfolio Żołądkowej Gorzkiej – marki z ponad 200-letnią historią i drugą pozycją wśród wódek kolorowych w Polsce. Tegoroczne propozycje – „Mango z Miętą” i „Truskawka i Rabarbar” – bazują jak zawsze na naturalnych składnikach oraz tradycyjnej recepturze opartej na macerowanych gorzkich pomarańczach. Mango z miętą to egzotyczne połączenie idealne do podania z tonikiem i listkami mięty. Truskawka i Rabarbar stanowią reinterpretację klasycznych, polskich smaków – słodycz przełamana kwaskowatością dobrze wpisuje się w letni klimat. Obie nowości wyróżniają się także czytelnymi, kolorystycznie zróżnicowanymi etykietami, które podkreślają apetyczność produktów.
Sezonowe okazje i nowa energia marek
Wszystkie nowości dostępne są w formatach 90, 200 oraz 500 ml, dostosowanych do współczesnych oczekiwań konsumenckich związanych z wygodą, mobilnością i formatem „ready-to-mix”.
Zarówno Lubelska Chill, jak i Żołądkowa Gorzka są kluczowymi markami w portfolio Stock Polska. Ich rozwój – poprzez nowe warianty – stanowi naturalną odpowiedź na dynamicznie zmieniający się rynek i potrzeby młodych dorosłych, którzy coraz częściej wybierają produkty o wyrazistym smaku, lekkim charakterze i nowoczesnym designie.