Ma opuszczany dach i 2,5 tony udźwigu. A ile kosztuje przegubowa ładowarka Thaler 3448H?

2 godzin temu

Choć marka Thaler nie należy do najpopularniejszych w Polsce, to warto na chwilę zatrzymać się przy jej produktach. Podczas Agro Show naszą uwagę zwrócił model 3448H. Dach tej ciekawej maszyny można opuścić, aby wjechać chociażby do budynku przez nieprzystosowany wjazd. Co jeszcze oferuje i ile kosztuje?

@wiadomoscirolniczepolska Ma opuszczany dach i dwie tony udźwigu. A ile kosztuje przegubowa ładowarka Thaler 3448H? #thaler #agroshow #maszynyrolnicze #bednary #rolnictwo ♬ oryginalny dźwięk – Wiadomości Rolnicze Polska – Wiadomości Rolnicze Polska

Opuszczany dach ładowarki

Thaler 3448H to kompaktowa ładowarka z silnikiem Yanmar o pojemności 2,2 litra i mocy 48 KM z DOC i DPF. Maszyna wyposażona jest w dwubiegową przekładnię hydrostatyczną sterowaną wielofunkcyjnym joystickiem oraz nożnym manipulatorem. Szerokość całkowita wynosi 139 cm, a wysokość 226 cm. Dzięki zastosowaniu opuszczanego elektrohydraulicznie dachu można ją obniżyć do 198 cm, co pozwala na przejazd przez niskie wjazdy i bramy.

Środowisko pracy operatora i charakterystyczne siłowniki do opuszczania dachu, fot. mw

Hydraulika

Układ hydrauliczny to Bosch Rexroth z pompą o wydatku do 51 l/min. Ładowarka potrafi podnieść całkiem sporo; jej maksymalny udźwig to 2,5 tony, zaś maksymalna wysokość podnoszenia wynosi do 337 cm. Ładowarka rozwija prędkość do 25 km/h, przy czym prędkość jazdy i wydajność hydrauliki można regulować oddzielnie.

Maksymalna wysokość podnoszenia to 337 cm, fot. mw

Operator ma do dyspozycji regulowaną kolumnę kierownicy, licznik motogodzin, wskaźnik paliwa i temperatury oraz fotel z mechanicznym zawieszeniem i pasem bezpieczeństwa. Rama ochronna wyposażona jest w system przypominający o zapięciu pasa.

Sztywny przegub i wahliwa tylna oś – na takie rozwiązanie postawiła firma Thaler, fot. mw

Polski akcent

Ładowarki Thaler produkowane jest w Bawarii przez niewielką firmę rodzinną zatrudniającą niespełna 200 osób. Konstrukcja powstaje w Niemczech, ale kabiny dostarczane są z Polski. W ładowarce zastosowano osie i mechanizmy różnicowe firmy Comer.

Idź do oryginalnego materiału