Udział w akcji wzięło 16 influencerów oraz streamerów, którzy sprawdzali swoją wiedzę geograficzną w grze GeoGuessr, a decydujące pojedynki pomiędzy zawodnikami rozgrywane były na dedykowanej mapie “A Paczkomat World”. Potyczki twórców przyciągnęły zainteresowanie publiczności na platformach Twitch.tv oraz YouTube i oglądane były łącznie przez 152 935 godzin.
W trakcie akcji uczestnicy musieli wykazać się spostrzegawczością i szybkością w odnajdywaniu miejsc oznaczonych w grze – a decydujące starcia rozgrywały się na dedykowanej mapie, na której zadaniem było jak najszybciej odnaleźć dany Paczkomat InPost, co wzbogaciło turniejowe doświadczenie i odświeżyło format turniejowych rozgrywek w GeoGuessr. Aktywacja pozwoliła marce InPost na naturalne wejście w świat gamingu z unikalnym i natywnym dla graczy insightem – gdziekolwiek jesteś, masz blisko do urządzenia Paczkomat.
Prowadzenie inicjatywy powierzono Grafowi, wiodącemu polskiemu influencerowi związanemu z grą GeoGuessr. Jego pasja i zaangażowanie pozwoliły uczestnikom wgryźć się w unikatowy świat gry, a całość wydarzenia skomentował na kanałach Twitch oraz YouTube.
Całą aktywację na streamach Grafa oraz influencerów obejrzano na żywo przez 152 935 godzin, a podczas dwóch dni aktywacji na mapie “A Paczkomat World” oprócz streamerów zagrało ponad 2 500 graczy.
Aktywacje gamingowe
Aktywacja GeoGraf ciągle angażuje fanów marki – tym razem dzięki konkursu w mediach społecznościowych, podczas którego użytkownicy mogą sprawdzić swoją wiedzę geograficznej na mapie “A Paczkomat World” w grze. Na najlepszych czekają nagrody ze sklepu marki InPost, a sam konkurs potrwa do 21 kwietnia.
– Zaangażowanie w aktywacje gamingowe to nie tylko okazja do interakcji z polskimi graczami, ale przede wszystkim do pokazania klientom, iż marka InPost jest obecna w wielu sferach ich życia. Jednym z naszych głównych celów strategicznych jest pokazanie, iż InPost jest blisko ludzi – nie tylko przez nasze usługi, ale także w obszarach bliskich sercu naszych klientów, takich jak sport, czy gaming – mówi Dagmara Radziuk, Kierowniczka Działu Komunikacji Marki i Sponsoringu.
– Sam odbiór paczek z naszych urządzeń to swego rodzaju okazja do bicia kolejnych rekordów w prędkości odbioru, dlatego wejście w gaming było dla nas naturalnym krokiem. Chcemy kontynuować nasze działania w tym obszarze w sposób angażujący i bazujący na atrakcyjnych insightach, dlatego to na pewno nie jest nasze ostatnie słowo do graczy – dodaje Rafał Piwoński, Starszy Specjalista ds. Komunikacji i Social Media.
Wchodząc w gaming InPost chce pokazać gotowość do innowacji komunikacyjnej dzięki interaktywnych punktów dotarcia w sposób kreatywny, dostosowany do odbiorców i wciągający w świat InPost.