MG Motor wprowadza na polski rynek nową wersję modelu MG3, który łączy w sobie tradycje i nowoczesne rozwiązania. Kampania, zrealizowana w formacie Fake Out of Home (FOOH), wykorzystała technologię rozszerzonej rzeczywistości (AR), by w niekonwencjonalny sposób zaprezentować samochód na wielkoformatowych nośnikach. Efekt? MG3 dosłownie wjeżdża na bannery, nawiązując do współczesnych trendów w komunikacji i podkreślając odważne podejście marki do reklamy.
MG Motor podsumowuje innowacyjną kampanię Fake Out of Home promującą model MG3 – nową wersję spalinową oraz hybrydową.

- Strona główna
- Finanse i gospodarka
- MG Motor podsumowuje innowacyjną kampanię Fake Out of Home promującą model MG3 – nową wersję spalinową oraz hybrydową.
Powiązane
Korea Północna omija sankcje i rozwija program jądrowy
54 minut temu
Polska magnesem dla cudzoziemców. Te dane mówią wszystko
1 godzina temu
Polecane
Światowa gwiazda sportu napisała do Świątek. Klasa
39 minut temu
Statystyki: asy, podwójne błędy & przełamania (20.08.25)
1 godzina temu
Wiatrak znowu przypomina wiatrak - Aktualności
1 godzina temu