W maju w zarządzanych przez Nhood Services Poland Centrach Handlowych Auchan w całej Polsce trwa kampania profilaktyki raka piersi „Biustars”. W ramach akcji w 8 polskich miastach każda kobieta w wieku od 45 do 74 lat będzie mogła wykonać całkowicie bezpłatnie badania mammograficzne.
Celem akcji jest zachęcenie jak największej liczby pań do troski o zdrowie, kobiecość i naturalne piękno poprzez regularną profilaktykę zdrowotną.
Badania profilaktyczne – przejaw troski o siebie i swoje naturalne piękno
Poprzez kampanię „Biustars” organizatorzy chcą przekonywać kobiety, iż każda z nich jest wyjątkowa i zasługuje na to, co najlepsze. Natomiast dbanie o zdrowie jest niezwykle istotnym obszarem troski o siebie, swoje naturalne piękno i dobrostan.
– Tytuł kampanii ma zwrócić uwagę na to, iż każda z nas powinna wśród codziennych obowiązków znaleźć moment tylko dla siebie i potraktować siebie jak tytułową gwiazdę, czyli najważniejszą osobę i zadbać o to co najistotniejsze – czyli zdrowie i samopoczucie – podkreśla Agnieszka Wrońska, dyrektor marketingu operacyjnego Nhood Services Poland.
Bezpłatne badania mammograficzne odbędą się od 23 do 30 maja w 9 Centrach Handlowych Auchan zarządzanych przez zespół Nhood Services Poland. Będą realizowane w mammobusach, które pojawią się przed obiektami w wybrane dni.
Wspólna kampania
Terminy i miejsca akcji „Biustars”: 23 maja Centrum Handlowe Auchan Bydgoszcz, 27 maja Centrum Handlowe Auchan Płock i Centrum Handlowe Auchan Komorniki, 28 maja Centrum Handlowe Auchan Swadzim, 29 maja Centrum Handlowe Auchan Hetmańska i Galeria Łomianki, 30 maja Centrum Handlowe Auchan Piaseczno, Centrum Handlowe Auchan Produkcyjna i Centrum Handlowe Auchan Poczesna.
Kampania „Biustars” jest realizowana przez Nhood Services Poland we współpracy z Fundacją Nie Warto, która od wielu lat organizuje przesiewowe badania w kierunku nowotworów piersi, prostaty i jąder. Partnerem akcji jest Centrum Medyczne Medica.
Ambasadorkami przedsięwzięcia są znane influencerki: Małgorzata Trębacz-Piotrowska (Pinot Noir Fashion), Kinga Gawron (Kinga ThePinkRook) oraz Renata40plus. Akcję wspiera również Ania Oka (W pewnym wieku).
