Nhood Services Poland konsekwentnie rozszerza grono klientów na rzecz których świadczy usługi komercjalizacji powierzchni handlowej. Firma od kilkunastu miesięcy wspiera warszawskie Blue City w rozszerzeniu i uatrakcyjnieniu oferty dla klientów. W ramach współpracy Nhood Services Poland podpisał umowy z 4 markami, wzbogacając ofertę Blue City w kategoriach moda i akcesoria, biżuteria oraz uroda i zdrowie.
Firma Nhood Services Poland świadczy usługi dla właścicieli nieruchomości, w ramach których kompleksowo komercjalizuje powierzchnie handlowe powierzonych jej obiektów. Działania zespołu leasingu obejmują kompleksową obsługę obecności najemców w centrach i galeriach handlowych – od strategii tenant-mix, przez poszukiwanie najemców, negocjacje umów, po ich podpisywanie oraz koordynację prac najemców w zarządzanych obiektach. W ramach powyższych działań Nhood Services Poland współpracuje z warszawskim centrum handlowo-rozrywkowym Blue City, wspierając je w rozszerzeniu i uatrakcyjnieniu oferty handlowej.
4 nowe marki
W ostatnich 12 miesiącach zespół komercjalizacji podpisał 4 umowy z markami, które otworzyły lub w najbliższym czasie otworzą w Blue City swoje nowe sklepy. Grono najemców w kategorii zdrowie i uroda powiększyła marka KODANO Optyk. Wielu sympatyków wśród klientów zyskał również sklep Kamalion. Jest to hiszpańska marka oferująca modowe akcesoria do telefonów komórkowych, dynamicznie rozwijająca się na polskim rynku. Już niedługo do grona najemców Blue City dołączy również polska marka Verona z bogatą ofertą biżuterii modowej, a na przełomie lata i jesieni klienci będą mogli zrobić zakupy w sklepie marki Ochnik, który zagości w Blue City z najnowszym konceptem w lokalu o powierzchni ponad 500 mkw.
Blue City jest prężnie działającą warszawską galerią handlową z szeroką ofertę modową dla wszystkich grup klientów z bogatymi propozycjami gastronomicznymi, a także rozrywką. Ten bogaty mix najemców w połączeniu z dobrą lokalizacją zachęca do odwiedzin klientów z Warszawy i okolic.
Trwają kolejne rozmowy
– Cieszymy się, iż możemy wspólnie z właścicielem Blue City wzbogacać ofertę obiektu. Nasza kooperacja jest sprawna, efektywna i daje nam wiele satysfakcji. Nie spoczywamy na laurach i prowadzimy rozmowy z kolejnymi markami, które chcą się rozwijać w Blue City i szukamy nowych możliwości biznesowych – mówi Joanna Nowacka-Jankowska, Senior Leasing Manager w Nhood Services Poland odpowiedzialna za współpracę z Blue City.
Zespół leasingu Nhood Services Poland tworzą menedżerowie z wieloletnim doświadczeniem w branży nieruchomości komercyjnych. Są obecni na wszystkich liczących się targach i imprezach branżowych, na których reprezentują klientów, a także wykorzystują swoją szeroką znajomość polskiego rynku retail oraz międzynarodowe doświadczenie, aby wspomóc ich w komercjalizacji, rekomercjalizacji i transformacji galerii handlowych oraz budowaniu optymalnego mixu najemców.