Nowy koncept sklepu Big Star zadebiutował w Warszawie

1 dzień temu

Polska marka Big Star, specjalizująca się w segmencie odzieży denimowej, uruchomiła nowy salon w warszawskim centrum handlowym Westfield Arkadia. 10 listopada brand oficjalnie otworzył drzwi dla pierwszych klientów, prezentując koncept Home+ Blue – pierwszy tego typu format Big Star na rynku polskim.

Nowy salon zlokalizowany jest na pierwszym poziomie galerii i zajmuje powierzchnię 234 mkw. Lokal został zaprojektowany z podziałem na pięć stref ekspozycyjnych, które eksponują najważniejsze kategorie produktowe. Koncept wnętrza kładzie nacisk na detale, ergonomię i kreowanie wyróżniającego się customer experience, odpowiadając na rosnące oczekiwania współczesnych konsumentów.

Integralnym elementem strategii omnichannel Big Star jest aplikacja mobilna oraz program lojalnościowy Big Star Club, umożliwiające klientom korzystanie z dodatkowych rabatów i zbieranie punktów również podczas zakupów stacjonarnych w nowo otwartym salonie.

W tym roku sieć Big Star powiększyła się o kilka lokalizacji. Nowe sklepy pojawiły się m.in. w Parku Handlowym Arkadia w Lęborku, w Galerii Północnej w Warszawie, a także na rynku słowackim.

Od 30 lat na rynku

Big Star to jedna z czołowych marek jeansowych, posiadająca międzynarodową sieć sprzedaży. która składa się z ponad 260 sklepów w 15 krajach, na 3 kontynentach. Big Star oferuje szeroką gamę dżinsów i topów dostosowanych do potrzeb różnych grup wiekowych, stylu życia i gustów klientów.

Big Star tworzy bogate i zróżnicowane kolekcje dla ludzi o różnych potrzebach, z różnym doświadczeniem i na różnych etapach życia. Kolekcje, które pozwalają wyrazić siebie, dzięki którym można wyglądać dobrze i modnie.

Idź do oryginalnego materiału