Park handlowy w Dzierżoniowie wyróżnia się ofertą marek fashion

7 godzin temu

Budowa nowego parku handlowego w Dzierżoniów wchodzi w decydującą fazę. Skala projektu i tempo prac potwierdzają, iż będzie to jeden z najbardziej znaczących debiutów retail parków w tej części Dolnego Śląska. Za inwestycję odpowiada Redkom Development, konsekwentnie budujący portfel obiektów o ponadlokalnym zasięgu.

Projekt powstaje przy ulicy Batalionów Chłopskich, w bezpośrednim sąsiedztwie Ronda Silesiana. Blisko 17 000 m kw. GLA i około 30 lokali handlowo-usługowych tworzą format, który realnie zmienia układ sił na lokalnym rynku handlowym.

Kluczowy najemca

Jednym z głównych najemców będzie Lidl – jeden z ulubionych konceptów spożywczych Polaków i jeden z najmocniejszych generatorów ruchu w segmencie retail parków. Sklep o powierzchni ponad 2 000 m kw. nada projektowi stabilny, codzienny charakter i zapewni regularny footfall, najważniejszy dla pozostałych marek.

Wyraźnym wyróżnikiem inwestycji jest wyjątkowo silna reprezentacja segmentu fashion. Obiekt zgromadzi szerokie portfolio marek, w tym m.in. CCC, HalfPrice, Worldbox, e-obuwie, Reserved, Cropp, House, Pepco, Sinsay, Big Star, New Yorker, Ochnik oraz Diverse. Tak skonfigurowany tenant mix wyznacza nowy benchmark i budując kompletną, dojrzałą ofertę handlową o wyraźnie regionalnym zasięgu. Ofertę uzupełniają silne marki z pozostałych kategorii – Rossmann, Dr Materac, Martes Sport, RTV Euro AGD, czy Douglas.

Lokalizacja przy jednej z głównych osi komunikacyjnych miasta, będącej częścią drogi wojewódzkiej DW384, łączącej Dzierżoniów z Bielawa, zapewnia projektowi bardzo dobrą ekspozycję i łatwy dostęp dla klientów z całej aglomeracji.

Poziom komercjalizacji sięga już blisko 90%, co potwierdza wysokie zainteresowanie rynku. Otwarcie obiektu zaplanowano na maj 2026 roku.

Idź do oryginalnego materiału