Drugi etap inwestycji Park Handlowy w Olsztynie realizowanego przez RWS Investment Group otrzymał pozytywną decyzję o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu. To najważniejszy moment, który otwiera drogę do dalszych prac projektowych i uzyskania pozwolenia na budowę. Planowane otwarcie tej części obiektu to I kwartał 2027 roku.
Projekt cieszy się dużym zainteresowaniem rynkowym i jest niemal w całości skomercjalizowany. Wśród najemców drugiego etapu znajdą się między innymi operator gastronomiczny z opcją drive-thru, siłownia, bawialnia dla dzieci, duży sklep sportowy oraz największy w regionie Warmii i Mazur off price globalnej europejskiej sieci.
Park Handlowy Aviator
Nowa część kompleksu dołączy do istniejącego i prężnie działającego od września 2024 roku Parku Handlowego Aviator, zrealizowanego również przez Grupę RWS. Działają tu znani operatorzy spożywczy: Lidl oraz Aldi, a także popularne sklepy takie jak Action, Tedi, Dealz czy Maxi Zoo. W obiekcie operuje również drogeria Rossmann oraz Media Expert i Media Markt. Obiekt wyróżnia także urozmaicona propozycja odzieżowo-obuwnicza sklepów takich jak Pepco, Sinsay, KiK, Woolworth, Mountain Warehouse i CCC.
Park Handlowy w Olsztynie to idealne miejsce na kompleksowe zakupy dla całej rodziny. Dogodnie położony przy głównej arterii komunikacyjnej Olsztyn-Ostróda, oferuje szeroką gamę sklepów od mody po wyposażenie domu, uzupełnioną o bogatą ofertę gastronomiczną. Dodatkowo dla klientów przygotowano duży, bezpłatny parking.
II etap projektu
Jednak Park Handlowy w Olsztynie to nie tylko szeroki wybór sklepów, ale i przestrzeń do wartościowego spędzania czasu z bliskimi czy przyjaciółmi. Na miejscu będzie działać popularna restauracja drive-thru oraz jedna z wiodących sieci siłowni Xtreme Fitness Gyms. Dla najmłodszych przygotowano salę zabaw Xtreme Kids. To innowacyjna koncepcja, która łączy rekreację z elementami aktywności fizycznej dla dzieci.
II etap inwestycji pozwoli poszerzyć ofertę Parku Handlowego w Olsztynie o nowe punkty handlowe i dodatkowe udogodnienia, co zwiększy satysfakcję klientów.