PayPo nawiązało współpracę z globalną platformą płatności Adyen

8 miesięcy temu

PayPo, lider usług BNPL (z ang. buy now, pay later) w Polsce, skierowanych do sklepów internetowych, nawiązał współpracę z Adyen – czołową platformą technologii finansowych, oferującą popularne metody płatności z całego świata. od dzisiaj e-sklepy współpracujące z Adyen mogą w prosty sposób udostępnić swoim klientom płatności odroczone PayPo.

Adyen to globalna platforma technologii finansowych umożliwiająca przetwarzanie płatności sklepom internetowym. W portfolio klientów firmy znajdują się się czołowe przedsiębiorstwa z całego świata, w tym Spotify, Uber, Booking.com, Zalando czy LinkedIn. Firma oferuje procesowanie transakcji, rozbudowaną analitykę danych, zarządzanie ryzykiem oraz szereg usług finansowych – wszystko w ramach jednej platformy. Dzięki tytułowemu partnerstwu e-sklepy korzystające z jej usług mogą udostępniać swoim klientom płatności odroczone PayPo.

Współpraca o kluczowym znaczeniu

– kooperacja z PayPo, wiodącym operatorem BNPL w Polsce, ma dla nas najważniejsze znaczenie, jako podmiotu udostępniającego szerokie spektrum bezpiecznych i sprawdzonych form płatności dla e-commerce. Stanowi ona odpowiedź na oczekiwania rynku i jesteśmy pewni, iż przyniesie korzyści zarówno współpracującym z nami e-sklepom, jak i konsumentom, którzy zyskają dostęp do preferowanej formy płatności na kolejnych platformach sprzedażowych – mówi Jakub Czerwiński, VP CEE w Adyen.

​​To kolejna, tak duża współpraca, ogłoszona przez PayPo w ostatnich miesiącach, która znacząco przyczyni się do rozpowszechnienia płatności odroczonych w sklepach internetowych.

– Ogromnie cieszy nas nawiązanie współpracy z marką o tak ugruntowanej pozycji na arenie międzynarodowej. Naszym strategicznym celem jest wdrożenie PayPo w jak największej liczbie sklepów internetowych, a tym samym zwiększenie naszych zasięgów.

Współpraca z Adyen znacząco przyczyni się do realizacji tego celu. Dzięki niej będziemy nie tylko obecni w kolejnych e-sklepach znanych, międzynarodowych marek, ale także pozwoli nam zwiększyć świadomość o BNPL wśród konsumentów. Na współpracy zyskają także same sklepy, które – udostępniając płatności odroczone PayPo – zyskają szansę przyciągnięcia nowych, bardzo lojalnych klientów, którzy na co dzień robią zakupy za naszym pośrednictwem – mówi Tomasz Hadzik, Członek Zarządu PayPo

Idź do oryginalnego materiału