Polacy kupują ostrożnie, ale więcej. Co napędza sprzedaż detaliczną?
Zdjęcie: Co napędza sprzedaż detaliczną w Polsce? (fot. Shutterstock)
Listopad przyniósł wzrost sprzedaży detalicznej, ale jego struktura pokazuje wyraźne różnice między poszczególnymi kategoriami i kanałami sprzedaży. Dane wskazują na solidny popyt konsumencki, mimo utrzymującej się ostrożności gospodarstw domowych. Co tak naprawdę napędzało handel tuż przed sezonem świątecznym i gdzie Polacy wydawali najchętniej?

1 dzień temu





![Damian Kołata, 7R: czas na nowe lokalizacje [KOMENTARZ]](https://omnichannelnews.pl/wp-content/uploads/2025/12/damian-kolata-7r.jpg)


![[RAPORT] Colliers: polski kapitał napędza inwestycje w nieruchomości](https://retailnet.pl/wp-content/uploads/2025/10/park-handlowy2.jpg)