Polecani w Eventach 2025 – prestiżowy plebiscyt i konferencja Hotel Meeting w jednym dniu

5 godzin temu

Rozpoczęła się nowa edycja plebiscytu Polecani w Eventach 2025, który od kilku lat stanowi jedno z najważniejszych branżowych wyróżnień przyznawanych obiektom eventowym. Jego celem jest wybór najchętniej rekomendowanych obiektów/lokacji przez profesjonalistów branży eventowej. Finał plebiscytu odbędzie się podczas uroczystej gali zaplanowanej na 13 listopada 2025 roku w Airport Hotel Okęcie w Warszawie.

W tym samym dniu, w tej samej lokalizacji, odbędzie się również kolejna edycja konferencji Hotel Meeting – jedno z najważniejszych wydarzeń edukacyjnych i networkingowych skierowanych do właścicieli hoteli, dyrektorów, managerów oraz osób odpowiedzialnych za rozwój usług konferencyjnych i eventowych.

Plebiscyt – kogo dotyczy?

Plebiscyt skierowany jest do obiektów, które oferują przestrzenie do organizacji wydarzeń. Mogą to być:

  • hotele z zapleczem konferencyjnym,

  • centra kongresowe i konferencyjne,

  • hale targowe i widowiskowe,

  • restauracje przyjmujące grupy eventowe,

  • obiekty plenerowe,

  • stadiony, obiekty sportowe i inne lokalizacje wspierające organizację wydarzeń.

Zgłoszenia i głosowanie realizowane są wyłącznie w ramach facebookowej grupy branżowej „Polecani w Eventach”, która zrzesza już ponad 25 tysięcy członków:
https://www.facebook.com/groups/polecaniweventach

Każdy członek grupy może oddać głosy na wiele lokacji, a zgłoszenia są przyjmowane do 5 listopada 2025 roku.

Wyróżnienia przyznane przez społeczność i jury

Wyróżnienia zostaną przyznane w dwóch niezależnych kategoriach:

  1. Wybór społeczności – czyli głosy oddane przez członków grupy Polecani w Eventach.

  2. Wybór jury – wskazania niezależnych ekspertów działających w branży eventowej.

Wyróżnione zostaną te lokacje, które otrzymają największą liczbę rekomendacji. To właśnie one otrzymają prestiżowy tytuł „Polecani w Eventach 2025” i będą mogły wykorzystywać go w działaniach marketingowych.

10 lokacji z największą liczbą głosów otrzyma po dwa darmowe zaproszenia na galę. Dodatkowo, agencje eventowe i organizatorzy wydarzeń mogą wziąć w niej udział bezpłatnie – szczegóły dostępne są w grupie.

Konferencja Hotel Meeting – wiedza i networking

Dla hotelarzy udział w gali to tylko jedna część dnia. Wcześniej odbędzie się bowiem konferencja Hotel Meeting, podczas której prelegenci z branży hotelarskiej i MICE podzielą się wiedzą i praktykami związanymi z Reputacją i Wizerunkiem.

Uczestnicy konferencji wezmą również udział w wieczornej gali Polecani w Eventach – to wyjątkowa okazja do integracji, poznania środowiska eventowego i potencjalnych partnerów.

Jak wziąć udział?

Jeśli Twój hotel oferuje przestrzenie konferencyjne i eventowe – zgłoś się do plebiscytu. Możesz to zrobić, dodając swoją kandydaturę w specjalnym poście na grupie Polecani w Eventach:
https://www.facebook.com/groups/polecaniweventach

Aby wziąć udział w konferencji Hotel Meeting oraz wieczornej gali, wystarczy zarejestrować się przez stronę:
www.hotele.bsdpoland.pl

Idź do oryginalnego materiału