Rozpoczęła się nowa edycja plebiscytu Polecani w Eventach 2025, który od kilku lat stanowi jedno z najważniejszych branżowych wyróżnień przyznawanych obiektom eventowym. Jego celem jest wybór najchętniej rekomendowanych obiektów/lokacji przez profesjonalistów branży eventowej. Finał plebiscytu odbędzie się podczas uroczystej gali zaplanowanej na 13 listopada 2025 roku w Airport Hotel Okęcie w Warszawie.
W tym samym dniu, w tej samej lokalizacji, odbędzie się również kolejna edycja konferencji Hotel Meeting – jedno z najważniejszych wydarzeń edukacyjnych i networkingowych skierowanych do właścicieli hoteli, dyrektorów, managerów oraz osób odpowiedzialnych za rozwój usług konferencyjnych i eventowych.
Plebiscyt – kogo dotyczy?
Plebiscyt skierowany jest do obiektów, które oferują przestrzenie do organizacji wydarzeń. Mogą to być:
-
hotele z zapleczem konferencyjnym,
-
centra kongresowe i konferencyjne,
-
hale targowe i widowiskowe,
-
restauracje przyjmujące grupy eventowe,
-
obiekty plenerowe,
-
stadiony, obiekty sportowe i inne lokalizacje wspierające organizację wydarzeń.
Zgłoszenia i głosowanie realizowane są wyłącznie w ramach facebookowej grupy branżowej „Polecani w Eventach”, która zrzesza już ponad 25 tysięcy członków:
https://www.facebook.com/groups/polecaniweventach
Każdy członek grupy może oddać głosy na wiele lokacji, a zgłoszenia są przyjmowane do 5 listopada 2025 roku.
Wyróżnienia przyznane przez społeczność i jury
Wyróżnienia zostaną przyznane w dwóch niezależnych kategoriach:
-
Wybór społeczności – czyli głosy oddane przez członków grupy Polecani w Eventach.
-
Wybór jury – wskazania niezależnych ekspertów działających w branży eventowej.
Wyróżnione zostaną te lokacje, które otrzymają największą liczbę rekomendacji. To właśnie one otrzymają prestiżowy tytuł „Polecani w Eventach 2025” i będą mogły wykorzystywać go w działaniach marketingowych.
10 lokacji z największą liczbą głosów otrzyma po dwa darmowe zaproszenia na galę. Dodatkowo, agencje eventowe i organizatorzy wydarzeń mogą wziąć w niej udział bezpłatnie – szczegóły dostępne są w grupie.
Konferencja Hotel Meeting – wiedza i networking
Dla hotelarzy udział w gali to tylko jedna część dnia. Wcześniej odbędzie się bowiem konferencja Hotel Meeting, podczas której prelegenci z branży hotelarskiej i MICE podzielą się wiedzą i praktykami związanymi z Reputacją i Wizerunkiem.
Uczestnicy konferencji wezmą również udział w wieczornej gali Polecani w Eventach – to wyjątkowa okazja do integracji, poznania środowiska eventowego i potencjalnych partnerów.
Jak wziąć udział?
Jeśli Twój hotel oferuje przestrzenie konferencyjne i eventowe – zgłoś się do plebiscytu. Możesz to zrobić, dodając swoją kandydaturę w specjalnym poście na grupie Polecani w Eventach:
https://www.facebook.com/groups/polecaniweventach
Aby wziąć udział w konferencji Hotel Meeting oraz wieczornej gali, wystarczy zarejestrować się przez stronę:
www.hotele.bsdpoland.pl