Polska marka Kubota wprowadza nowe rozwiązania zakupowe w e-sklepie

6 miesięcy temu

Z roku na rok konsekwentnie rośnie liczba osób korzystających z płatności odroczonych BNPL (buy now, pay later). Dotychczas aż 64 procent Polaków co najmniej raz skorzystała już z tej metody, finalizując swoje zakupy – wynika z raportu Płatności odroczone w Polsce 2023, opublikowanego przez PayPo. Od niedawna z pomocą PayPo za swoje zakupy mogą płacić również klienci polskiej marki klapków i odzieży Kubota.

Ten sposób płatności zyskuje coraz większą popularność. Jest wygodny jak klapki Kubota i pozwala na komfortową realizację zakupów.

Dzięki współpracy z PayPo, klienci korzystający z oferty sklepu internetowego Kubotastore.pl mogą̨ zrealizować płatność za swoje zakupy aż do 30 dni, bez ponoszenia dodatkowych kosztów.

Płatności odroczone coraz popularniejsze wśród Polaków

– Konsumenci, w tym również klienci Kuboty, przez cały czas szukają sposobów, by ich zakupy były jeszcze szybsze i bardziej komfortowe. Ta tendencja nie ma już odwrotu, a sklepy internetowe przez cały czas dostosowują się do coraz wyższych oczekiwań. Jednym z narzędzi, które docelowo ma ułatwić proces zakupowy, są płatności odroczone. Cieszę się, iż jako polska marka, rozpoczęliśmy współpracę w tym zakresie również z PayPo, które było jedną z pierwszych firm w naszym kraju, świadczącą tego rodzaju usługi – mówi Piotr Król, e-Commerce Manager Kubota S.A.

Według danych PayPo przy pomocy płatności odroczonych użytkownicy kupują przede wszystkim produkty z kategorii takich jak odzież i obuwie (60 procent uczestników badania) oraz kosmetyki i produkty sportowo-rekreacyjne (38% ankietowanych).

Wszystko wskazuje jednak na to, iż w najbliższych miesiącach zakres ten rozszerzy się o dodatkowe produkty, a klienci sklepów internetowych będą wybierać tę metodę płatności jeszcze częściej. Jak podają eksperci portalu finansowego Totalmoney.pl, wyniki sprzedaży firm oferujących usługi płatności odroczonych oznaczają dynamikę wzrostu w wysokości 59,3 procent rok do roku.

Rosną przychody marki Kubota

Kubota przedstawiła raport finansowy za IV kwartał minionego roku, w którym spółka osiągnęła przychody netto na poziomie 3,4 mln zł. Zysk netto w ostatnim kwartale 2023 roku wyniósł 11 tys. zł, co w porównaniu z okresem porównywalnym roku minionego stanowi wzrost o 75 tys. zł.

Przychody za cały rok 2023* wyniosły ok. 21,7 mln zł. Zysk netto za cały rok 2023 wyniósł ok. 2,04 mln zł, co w porównaniu z rokiem poprzednim stanowi wzrost o ok. 176 proc.

Idź do oryginalnego materiału