Warszawa, 15.01.2025 (ISBnews) – Powtarzalne miesięczne przychody (MRR) Brand24 wzrosły o 27% r/r do 726 tys. USD (2,9 mln zł) na koniec IV kw. 2024 r., podała spółka. Średni przychód operacyjny przypadający na użytkownika subskrypcyjnego (ARPU) na koniec IV kw. ub.r. wyniósł 191 USD (762 zł), co oznacza wzrost o 43 USD (29% r/r). Natomiast średni przychód operacyjny przypadający na nowego użytkownika subskrypcyjnego tj. użytkownika pozyskanego w IV kwartale 2024 roku wyniósł 233 USD (928 zł).
“Październik i listopad 2024 były dla nas bardzo udane. W tym roku testowaliśmy brak promocji Black Friday i okazało się to dobrą decyzją. Odnotowaliśmy bardzo dobre wyniki sprzedaży zarówno w październiku, listopadzie, jak i grudniu. Zanotowaliśmy bardzo dobre wyniki marketingowe – szczególnie w ruchu organicznym trafiającym do nas z wyszukiwarek. Niestety w grudniu (i częściowo w listopadzie) obserwowaliśmy podwyższony churn, który osłabił dynamikę przyrostu przychodów MRR. Słabsza retencja wynika przede wszystkim z kończących się subskrypcji „pod projekt”, jak również wyższej niż zwykle ilości błędów kart kredytowych. Liczymy, iż problem jest chwilowy i w najbliższym czasie churn wróci do normy. Uruchomiliśmy również szereg nowych aktywności zaprojektowanych na obniżenie churnu” – powiedział prezes Michał Sadowski, cytowany w komunikacie.
Brand24 jest właścicielem autorskiego narzędzia do ochrony reputacji i monitoringu treści w internecie. Narzędzie sprzedawane globalnie w modelu SaaS (ang. Software as a Service). Z Brand24 korzystają zarówno duże światowe marki, jak i małe i średnie przedsiębiorstwa zainteresowanie opiniami na swój temat w internecie. Spółka zadebiutowała na rynku głównym GPW w maju 2021 r., przenosząc się z rynku NewConnect.
(ISBnews)