Sephora Treasure Hunt: Marka angażuje konsumentów poprzez digitalową grę lojalnościową

18 godzin temu

Sephora – marka od lat uchodząca za lidera innowacji w branży beauty – rusza z nową, wielokanałową aktywacją konsumencką, skierowaną do kluczowej grupy docelowej marki, Generacji Z. Aktywacja łączy świat digital, mechanikę grywalizacji i program lojalnościowy. SEPHORA TREASURE HUNT to digitalowa gra, która w letnim okresie wysokiej aktywności zakupowej ma za zadanie nie tylko zwiększyć zaangażowanie klientów i fanów marki, ale też wzmacniać retencję w ramach programu Sephora Unlimited.

Akcja jest skierowana do obecnych i nowych uczestników programu lojalnościowego i potrwa 9 tygodni, oferując użytkownikom możliwość udziału w ponad 120 interaktywnych zadaniach i grach, za które otrzymują diamenty – wirtualną walutę przekładającą się na realne nagrody. Rejestracja w programie lojalnościowym Unlimited jest warunkiem wejścia do gry.

Nowa kampania dla Gen Z już wystartowała

Wymiar marketingowo-lojalnościowy kampanii:

  • Ponad 50 000 nagród do wygrania – w tym nagrody natychmiastowe (Instant Win), tygodniowe zestawy produktowe i serwisowe oraz ekskluzywne nagrody główne.
  • Codzienne aktywacje z dynamiczną rotacją nagród w postaci produktów kultowych wśród grupy Gen Z marek m.in. Muscat, Carpatree, Berries, She is Sunday, The Odder Side, MAKO czy Slowhop, co pozwala na cross-promocję i dotarcie do szerszych grup odbiorców.
  • Tygodniowe Hot Dropy i Mystery Letters – elementy niespodzianki zwiększające powracalność użytkowników i budujące napięcie w toku kampanii.
  • Integracja z wydarzeniami offline – w puli nagród m.in. bilety na koncerty i festiwale (Yello Festival, Strefa57, eBilet), co wpisuje kampanię w lifestyle’owe konteksty i wzmacnia jej zasięg kulturowy.

Nagrody główne podkreślają aspiracyjny charakter aktywacji:

  • 4-dniowy wyjazd do Paryża dla 2 osób na globalne wydarzenie branżowe SEPHORIA (o wartości 20 000 zł),
  • Roczne zakupy w Sephora (10 000 zł),
  • PR boxy z bestsellerami od topowych marek beauty (o wartości ok. 2000 zł każdy).

Digital + beauty + lojalność

SEPHORA TREASURE HUNT to przykład nowoczesnej strategii marketingowej, która łączy technologię, emocje i lojalność – w duchu marki, która nie tylko śledzi trendy, ale je kreuje. Kampania realizowana jest na stronie www.sephoratreasurehunt.pl, a jej komunikacja obejmuje digital, social media, kanały własne Sephora oraz wsparcie influencerów i marek partnerskich.

Sephora regularnie też oferuje swoim konsumentom niezwykłe emocje podczas wydarzeń specjalnych organizowanych w wybranych lokalizacjach. W tym roku po raz kolejny Sephora przygotowała wakacyjną niespodziankę – Sephora BeautyBus, który w lipcu i sierpniu zawita aż do 5 miast (Warszawa, Łódź, Hel, Kraków, Poznań, Wrocław) by wraz z miłośnikami piękna cieszyć się latem! Gra i trasa autobusu stanowi cześć aktywacji marketingowej SEPHORA SUMMER VIBES.

Za część digitalową aktywacji – Sephora Treasure Hunt, odpowiada Unique One sp. z o.o., agencja marketingową 360°, która specjalizuje się w organizacji loterii, konkursów i programów lojalnościowych. To już kolejna wspólna realizacja, po zakończonej w 2024 Urodzinowej Grze z okazji 25-lecia Sephora pod hasłem „25 dni pełne nagród”.

Za część eventową odpowiadają agencje: Endorfina i SuperSuper z którymi Sephora współpracuje przy projektach marketingowo-eventowych.

Idź do oryginalnego materiału