Sieć Dino inwestuje jak nigdy dotąd. Rekordowe 1,5 mld zł poszło nie tylko na sklepy
Zdjęcie: Supermarket sieci Dino na Lubelszczyźnie (fot. Materiały Własne)
Sieć Dino Polska podsumowała działalność w pierwszych trzech kwartałach 2025 roku. W tym okresie przychody ze sprzedaży grupy wyniosły 24,7 mld zł, co oznacza wzrost o 14,9% w porównaniu z analogicznym okresem 2024 roku. Wyniki grupy napędzały rekordowe inwestycje.

1 miesiąc temu





![[KOMENTARZ] Anna Malcharek, Gemini: rola centrów handlowych wykracza poza sprzedaż](https://retailnet.pl/wp-content/uploads/2025/10/Gemini-Holding-2.jpg)


![Piotr Flugel, CTP: nearshoring i automatyzacja kształtują rynek logistyczny [KOMENTARZ]](https://omnichannelnews.pl/wp-content/uploads/2025/08/piotr-flugel-ctp.jpg)