Społeczna odpowiedzialność nie tylko od święta w Galerii Rumia

9 miesięcy temu

Okres przedświąteczny to tradycyjnie czas wzmożonego ruchu w centrach handlowych. Liczne promocje, akcje specjalne, jarmarki produktów regionalnych czy klimatyczne dekoracje przyciągają odwiedzających poszukujących prezentów oraz wyjątkowej świątecznej atmosfery. Galeria Rumia pokazuje iż to ostatni kwartał roku, to również doskonały czas, aby zadbać o relacje z lokalną społecznością i stać się jej aktywnym uczestnikiem.

Co roku największy ruch w galeriach handlowych przypada w okresie od listopada do stycznia. Klienci rozglądają się za podarunkami dla najbliższych, realizują bony podarunkowe, a także spotykają się ze znajomymi, aby wspólnie zrobić zakupy i spędzić czas w wyjątkowej świątecznej atmosferze. Z kolei dla właścicieli obiektów handlowych i najemców to okazja na zwiększenie obrotów oraz wzmocnienie pozytywnych doświadczeń zakupowych klientów.

– Akcje promocyjne czy świąteczne dekoracje i muzyka budujące wyjątkowy nastrój w centrach handlowych są ważne – sprzyjają zakupom oraz przyjemnemu spędzaniu czasu. Jednak oczekiwania klientów i sama rola galerii handlowych ewoluują. Coraz ważniejsze stają się także społeczne zaangażowanie i relacje z lokalnymi społecznościami. Dlatego w Galerii Rumia stawiamy na aktywności, które je umacniają. Tym samym budują autentyczny świąteczny klimat, oparty nie tylko na samych zakupach, ale także na relacjach wspólnym spędzaniu czasu – podkreśla Iwona Gembiec, Dyrektor Zarządzająca IMV Polska.

Wartość dodana w handlu

Po sukcesie ubiegłorocznej akcji specjalnej realizowanej wspólnie z lokalnymi szkołami Galeria Rumia zdecydowała się na jej kontynuowanie także w tym roku. W ramach drugiej odsłony „Wielkiego choinek ubierania” wybrane klasy w okolicznych szkołach otrzymały środki na zakup materiałów potrzebnych do ozdabiania choinek. W dniu finału konkursu wszyscy uczestnicy spotkali się w galerii handlowej, aby wspólnie przystrajać drzewka, które następnie zostały wyeksponowane na terenie centrum. Z kolei zwycięską choinkę wybierali klienci, głosując na swojego faworyta.

– „Wielkie choinek ubieranie” łączy lokalną społeczność oraz klientów Galerii Rumia. Z jednej angażuje uczniów i ich opiekunów do wspólnego działania i twórczego spędzenia czasu. Z drugiej zaś strony zachęca robiących zakupy do włączenia się w świąteczne głosowanie. To przykład akcji, która w autentyczny i zrównoważony sposób realizuje cele pozahandlowe i handlowe – zaznacza Iwona Gembiec.

Oprócz tego, na najmłodszych odwiedzających w tym roku Galerię Rumia czekał szereg kreatywnych rodzinnych aktywności – warsztaty z tworzenia drewnianych ozdób na choinkę, ozdób na głowę, malowania bombek czy tworzenia świątecznych krasnali. Każda z nich została przygotowana z myślą o atrakcyjnym spędzaniu czasu z najbliższymi oraz innymi klientami centrum handlowego.

Więcej niż jednorazowa kampania

Odwiedzający Galerię Rumia nie tylko przed świętami mogą liczyć na atrakcje łączące klientów centrum z lokalną społecznością. Przykładem takiego działania może być zorganizowany w czerwcu rajd rowerowy czy teatrzyki dla dzieci wystawiane z udziałem profesjonalnych aktorów z trójmiejskich scen teatralnych. Po sukcesie tego pomysłu w styczniu, jesienią przestrzeń galerii ponownie stała się miejscem interaktywnych widowisk artystycznych.

– W społecznej odpowiedzialności centrum handlowego kryje się pierwiastek odpowiedzialności za relacje i dobrostan nie tylko pracowników i klientów, ale także naszych sąsiadów, czyli lokalnych społeczności. Przestrzeń galerii powinna więc stawać się także miejscem, która zaprasza do różnych aktywności, integruje i łączy nie tylko w okresie świąt, ale przez cały rok – podsumowuje Iwona Gembiec.

Idź do oryginalnego materiału