Polska Rada Centrów Handlowych ogłasza rozpoczęcie kolejnej edycji PRCH Retail Awards. Do 15 lipca można składać aplikację w ponad 25 kategoriach konkursowych, w tym w 3 zupełnie nowych.
Celem konkursu jest promocja najlepszych praktyk, nowatorskich rozwiązań oraz najskuteczniejszych działań marketingowych, najlepszych działań prospołecznych budujących nie tylko wartość obiektów, ale również pozytywny odbiór branży obiektów handlowych wśród konsumentów.
– Konkurs jest organizowany przez PRCH już po raz szesnasty i stale się rozwija, ciesząc się coraz większym zainteresowaniem. Świadczy o tym liczba zgłoszeń, stałe poszerzanie grona jurorów i przede wszystkim zainteresowanie Galą PRCH Retail Awards. To pokazuje, jak istotny dla branży jest ten prestiżowy program. Co roku zastanawiamy się, jak nadążyć za zmianami na rynku, jak najlepiej oceniać, doceniać i prezentować te dobre praktyki. Wraz z jurorami i zarządem PRCH zdecydowaliśmy o wprowadzeniu nowych kategorii osobowych, tym razem dla kadry zarządzającej średniego szczebla. Chcemy doceniać tych, którzy stoją za wzorowym funkcjonowaniem obiektów, dlatego w tym roku po raz pierwszy docenimy dyrektorów technicznych, leasing i asset managerów. Zapraszamy do aplikowania! – mówi Marcin Klammer, dyrektor zarządzający Polskiej Rady Centrów Handlowych.
Kolejną nowością w tym roku jest wydzielenie osobnych kategorii konkursowych dla parków handlowych w zakresie przebudowy / modernizacji obiektu, rekomercjalizacji oraz osiągnięć ESG. W sumie na uczestników czeka ponad 25 różnorodnych kategorii w trzech głównych obszarach: biznesowym, marketingowym i usługowym.
Konkurs, który naprawdę mierzy efekty
PRCH Retail Awards słynie z merytorycznej i transparentnej metodologii. Każde zgłoszenie oceniane jest według precyzyjnie określonych kryteriów, w dużej mierze opartych na danych biznesowych, wskaźnikach efektywności i jakości wdrożeń. Jury składające się z uznanych ekspertów branżowych, nie ocenia projektów, z którymi jest zawodowo powiązane, co gwarantuje pełną niezależność.
Każdy projekt analizowany jest indywidualnie, bez porównywania z innymi zgłoszeniami w danej kategorii, co zapewnia równe szanse, bez względu na wielkość obiektu i skalę działalności równe szanse bez względu na skalę działalności. Dodatkową wartością dla uczestników są raporty z komentarzami ekspertów, udostępniane po zakończeniu konkursu.
Zwieńczeniem całego konkursu będzie Gala PRCH Retail Awards która odbędzie się 13 listopada 2025 roku.
Więcej informacji na temat kategorii konkursowych i zgłoszeń, a także szczegółowy harmonogram znajduje się na stronie: https://www.retailawards.org.pl/