System sprzedaży dla gastronomii odgrywa kluczową rolę w prowadzeniu lokalu. Może zwiększyć obroty restauracji i poprawić jej funkcjonowanie. Pozwala również podnieść jakość obsługi gości, usprawnić realizację zamówień czy poprawić analizę danych sprzedaży. Co jeszcze warto wiedzieć o tym narzędziu? O tym w artykule.
System sprzedaży dla gastronomii – na co zwrócić uwagę przy wyborze?
Wybierając narzędzie, którego zadaniem jest kompleksowe wsparcie i rozwinięcie sprzedaży w lokalu, musimy zwrócić uwagę na kilka ważnych elementów. Ważne, aby system:
- umożliwiał integracje z POSami,
- pozwalał na prostą edycję menu,
- przekazywał informacje o zamówieniach z różnych źródeł.
Musimy również mieć pewność, iż system pochodzi od sprawdzonego i rzetelnego dostawcy, który zapewni nam merytoryczne i techniczne wsparcie w związku z jego wdrożeniem oraz obsługą. Takie korzyści daje system sprzedaży online od Restaumatic.
Firma udostępnia również narzędzia marketingowe (np. Program Lojalnościowy lub Generator kuponów promocyjnych), które wspomagają sprzedaż w lokalu.
Strona WWW z systemem zamówień online
W ramach współpracy z Restaumatic restaurator może zyskać nowoczesną i responsywną stronę WWW z własnym systemem zamówień online lub uzupełnić już istniejącą witrynę o taki system. To rozwiązanie pozwala oszczędzić choćby 75% na prowizjach dla portali.
Korzyści z nowoczesnego systemu sprzedaży w branży gastronomicznej
Dzięki oprogramowaniu wspierającemu sprzedaż lokal może zapewnić szybką i skuteczną obsługę klientów, co przekłada się na ich zadowolenie oraz przywiązanie. Na tym nie koniec.
Wprowadzenie tego rodzaju narzędzia pozwala również przeprowadzać kampanie promocyjne, które mogą okazać się pomocne dla pozyskiwania nowych klientów i budowania grona stałych gości.
Podsumowanie
System sprzedaży w restauracji to jeden z fundamentalnych elementów, za pomocą którego lokal może sprawnie działać i zwiększać obroty. Przynosi liczne korzyści nie tylko restauratorom, ale też gościom. A jak powszechnie wiadomo zadowolony klient to ważna składowa sukcesu biznesu gastronomicznego.