Polska marka otworzyła pierwszy salon w Rumunii. Sklep, który został otwarty 17 października 2025 roku, zlokalizowany jest w Galerii Mega Mall w Bukareszcie. To kolejny krok w strategii ekspansji międzynarodowej marki.
Otwarcie salonu w stolicy Rumunii to istotny element rozwoju sieci sprzedaży Tatuum i dowód na rosnące zainteresowanie modą, która łączy długowieczność, ponadczasowość i świadome podejście do projektowania. Nowy salon Tatuum w Bukareszcie to nie tylko miejsce spotkania z modą, ale również kolejny krok w budowaniu relacji z klientami na rynkach europejskich.
Wejście na rynek rumuński to kolejny krok w ekspansji sieci na rynkach europejskich. Tylko w ostatnim czasie marka powierzyła się o kolejne salony zlokalizowane w centrach handlowych Korona we Wrocławiu, M1 w Łodzi, Santovka w Ołomańcu i Pilzno Plaze w Czechach oraz w centrum handlowym Gyor na Węgrzech.

Sprzedaż poprzez kanały offline i online
Stworzone 25 lat temu w Polsce Tatuum to marka, która stawia na jakość, ponadczasowy design i wygodę. Obok sieci salonów w Polsce, sprzedaje stacjonarnie w Czechach, na Słowacji i Węgrzech, a od dzisiaj również w Rumunii. Sprzedaje swoje produkty także na marketplace’ach tj.: Zalando, About You czy Fashion Days.
Właścicielem marki Tatuum jest spółka Kan. w tej chwili w ramach sieci działa ponad 120 salonów pod szyldem Tatuum, z czego ponad 100 znajduje się w Polsce. Marka istotnie rozwija również sprzedaż w ramach kanałów online, zarówno poprzez własne sklepy, jak i platformy marketplace. Lata 2025-2026 to dla spółki okres istotnych inwestycji w rozwój logistyki i technologii.

1 miesiąc temu





![[KOMENTARZ] Anna Malcharek, Gemini: rola centrów handlowych wykracza poza sprzedaż](https://retailnet.pl/wp-content/uploads/2025/10/Gemini-Holding-2.jpg)


![Piotr Flugel, CTP: nearshoring i automatyzacja kształtują rynek logistyczny [KOMENTARZ]](https://omnichannelnews.pl/wp-content/uploads/2025/08/piotr-flugel-ctp.jpg)