Tchibo wprowadza technologiczne zmiany w programie lojalnościowym TchiboCard

6 miesięcy temu

Przez ostatnią dekadę do programu lojalnościowego Tchibo Polska dołączyło kilkaset tysięcy klientów, którzy na co dzień aktywnie korzystają z jego benefitów. W minionym roku osoby korzystające z TchiboCard dokonały łącznie ponad 1,2 mln transakcji. Oznacza to, iż zakupy były przez nich robione średnio co 26 sekund!

W ciągu 10 lat trwania programu TchiboCard jego użytkownicy zakupili blisko 3 mln napojów kawowych, z czego w samym 2023 roku było to 354 tys. filiżanek. – Jesteśmy dumni, iż nasza społeczność TchiboCard stale się powiększa. Doceniamy zaufanie, którym obdarzają nas konsumenci. Wielu z nich jest z nami od lat, a to najlepszy dowód na to, iż uważnie przyglądamy się ich potrzebom i skutecznie na nie odpowiadamy, udoskonalając ofertę promocyjną oraz wprowadzając nowe udogodnienia. Na nadchodzące lata przygotowujemy nowe niespodzianki oraz ulepszenia w naszym systemie i aplikacji –mówi Krystian Adamczak, Cross Channel & CRM Senior Specialist w Tchibo Warszawa.

Nowa odsłona TchiboCard

W 2024 roku Tchibo skupia się m.in. na rozwoju technologicznym programu. Już niedługo klienci robiący zakupy w sklepie, będą mogli być wyszukiwani dzięki numeru telefonu lub adresu e-mail, a reklamacje i zwroty będą mogły być dokonywane na podstawie konta TchiboCard – do wykonania transakcji nie będzie potrzebny paragon czy faktura. Zaplanowano także wdrożenie udogodnienia w postaci stacjonarnej rejestracji do programu na tablecie w sklepach.

Program lojalnościowy TchiboCard to idealne rozwiązanie dla zapalonych kawoszy, którzy w asortymencie marki znajdą nie tylko kawy najwyższej jakości, ale i szeroki wybór ekspresów i akcesoriów. Jednak z oferty Tchibo zadowoleni będą również wszyscy ci, którzy poszukują odzieży, gadżetów czy elementów wystroju wnętrz. Dzięki założeniu konta TchiboCard klienci otrzymują dostęp do wielu atrakcyjnych promocji – zarówno stałych, jak i okazjonalnych. Ponadto każdy zakup w sklepie Tchibo premiowany jest Ziarnami Lojalnościowymi, które po zebraniu wymaganej liczby można wymienić na darmowe produkty. Firma już pracuje nad kolejnymi rozwiązaniami, mającymi przyczynić się do udoskonalenia programu, a konsumentów zachęca do bacznej obserwacji swoich komunikatów, w których ogłosi nowe benefity.

Czas na wspólne świętowanie

Tchibo pamięta o swoich klientach nie tylko w czasie zakupów. Zarejestrowani członkowie programu lojalnościowego co roku otrzymują specjalne życzenia i upominki urodzinowe od marki. W ramach świętowania 10. urodzin, przygotowano dla nich szereg dodatkowych akcji promocyjnych, które będą trwać przez cały rok. Pierwsza z nich rusza już 27 lutego – dla posiadaczy TchiboCard przygotowano czasową zniżkę -25% na wszystkie artykuły (z wyjątkiem ekspresów oraz napojów). Oferta obowiązuje do 3 marca.

Akcja będzie wspierana przez działania komunikacyjne, realizowane w kampanii digitalowej i mediach własnych Tchibo.

Idź do oryginalnego materiału