Podczas Hotel Marketing Conference 2024 – największej konferencji dla branży hotelowej w Polsce – odbyła się premiera wyjątkowego filmu „The Keepers of a Thousand Stories”. Ta 90-sekundowa produkcja odkrywa kulisy pracy hotelarzy, ludzi pełnych pasji, dyskretnych i zawsze taktownych, którzy każdego dnia tworzą niezliczone, często niewidoczne historie, stojąc za sukcesem każdego hotelu.
Film powstał z inicjatywy firmy Profitroom – wiodącego dostawcy technologii rezerwacyjnych.. Jego celem jest zwrócenie uwagi na trudy i wyzwania, z jakimi mierzą się hotelarze. Stawiają czoła codziennym wyzwaniom: od nagłych awarii i kaprysów pogody, przez brak rezerwacji, trudnych gości, po presję związaną z dostarczaniem usług na najwyższym poziomie. – Pracując z większością polskich hoteli chcieliśmy oddać hołd dla wszystkich wykonujących ten trudny zawód. Hotelarze to codzienni bohaterowie stojący za pięknymi wspomnieniami gości z wyjątkowych pobytów wakacyjnych czy służbowych. – powiedział Marcin Dragan, założyciel i prezes Profitoom.
Główną rolę w filmie odgrywa dyrektor generalny hotelu, który na samym początku klipu znajduje się pod wodą w pełnym uniformie. To główny fragment filmu, który każdy oglądający może odebrać na swój własny sposób. Oprócz niego widzowie mogą zobaczyć także innych pracowników hotelu – od recepcji, przez housekeeping, po kuchnię – którzy wspólnie dbają o każdy szczegół pobytu gości. Widzowie mają okazję zobaczyć różne sytuacje, z którymi na co dzień mierzą się hotelarze. – Hotelarze to cisi bohaterowie, pełni pasji i profesjonalizmu. Ich codzienna praca jest niewidoczna, ale to właśnie ona sprawia, iż goście wyjeżdżają z niezapomnianymi wspomnieniami. Film ma na celu rozpoczęcie rozmowy o tym, jak wyjątkowy i wymagający jest to zawód – skomentował Marcin Dragan.
Profitroom stworzył stronę 1000stories.com, zachęcając hotelarzy do dzielenia się swoimi zawodowymi opowieściami. – Naszym celem jest zgromadzenie tysięcy hotelowych historii. Chcemy stworzyć przestrzeń, w której hotelarze, mogą opowiadać o swoich doświadczeniach, które każdego dnia napędzają ich do dalszej pracy. – skomentowała Justyna Michalczyk – Chief Marketing Officer w Profitroom.
Twórcy filmu podkreślają, iż pomimo trudnych i stresujących sytuacji, hotelarze wciąż kochają swoją pracę, czerpiąc energię z kontaktu z gośćmi oraz współpracownikami. – Jesteśmy dumni, iż dzięki bezpośrednim rezerwacjom pochodzącym z naszych systemów hotelarze mogą z pasją i uśmiechem na twarzy witać kolejnych gości w swoich obiektach. Nie możemy doczekać się usłyszeć kolejnych inspirujących historii – zakończył Marcin Dragan.
Za koncepcję, scenariusz i realizację odpowiada agencja Mova Film a miejscem nagrania filmu był Hotel Narvil w Serocku.
Źródło: Profitroom