Marka biżuteryjna TOUS otwiera drzwi do odnowionego salonu w galerii handlowej Posnania w Poznaniu, wprowadzając innowacyjny i kreatywny koncept zakupowy. Po sukcesie podobnej inicjatywy we flagowym butiku w Madrycie, przyszedł czas na odnowienie salonu w jednym z najbardziej renomowanych centrów handlowych w Poznaniu.
W Polsce pierwszy salon TOUS w koncepcie Sapiens został otwarty 30 marca 2023 roku w warszawskim Centrum Handlowym Atrium Promenada. w tej chwili w kraju działa 6 takich salonów hiszpańskiej firmy m.in.: Złote Tarasy i Promenada w Warszawie, Manufaktura w Łodzi, Silesia City Center w Katowicach, Galeria Kaskada w Szczecinie oraz Posnania w Poznaniu.
Stylizacja i Kreatywność
Salon TOUS w galerii Posnania w Poznaniu zajmuje teraz 60 mkw., gdzie kreatywność idzie w parze z najnowocześniejszymi technologiami i wartościami zrównoważonego rozwoju. Nowa przestrzeń została zaprojektowana z myślą o nowym pokoleniu klientów, z naciskiem na wyrażanie siebie, swobodne tworzenie stylu i interakcję z różnorodnym asortymentem TOUS.
Odświeżony salon TOUS w Poznaniu pozwala klientom na indywidualne odkrywanie bogatego asortymentu produktowego, zgodnie z ich własnym stylem i preferencjami. Pomóc w tym ma unikalny układ biżuterii rozlokowanej po całej powierzchni nowego konceptu, wzmacniające wrażenia płynące z obcowania z marką TOUS i zapoznające klientów z nowymi kolekcjami.

Interaktywność i Technologia
W nowym salonie, personel pełni rolę ambasadorów marki i stylistów, gotowych wspierać klientów w odkrywaniu własnego stylu. Dzięki dedykowanym przestrzeniom, klienci mogą umówić się na konsultacje one-on-one z ekspertami TOUS. W odnowionym butiku będzie można również odebrać zamówienia złożone online w formule Click and Collect, odchodząc tym samym od tradycyjnej koncepcji kasy fiskalnej.
Salon TOUS w Poznaniu to nowa era zakupów, gdzie klientów oczekuje ekscytujące połączenie kreatywności, innowacyjnych technologii i zrównoważonych wartości. Ta renowacja podkreśla zaangażowanie marki w tworzenie inspirujących miejsc, które przyciągają zarówno miłośników mody, jak i zwolenników odpowiedzialnego podejścia do zakupów.
– Naszym celem jest iść naprzód. Chcemy być nie tylko sklepem, ale miejscem oferującym imersyjne doświadczenie, miejsce skupiające kreatywną wspólnotę – powiedziała brand exprience director TOUS Anna Sió.

TOUS ma ponad 700 salonów na świecie
TOUS to marka biżuterii, z którą kreatywność i autoekspresja nabierają blasku. Obecna w 46 krajach marka posiada ponad 700 sklepów, a jej obroty w 2021 roku wyniosły 384 miliony euro. Siłą napędowe przedsiębiorstwa są 4 tysiące pracowników, którzy razem tworzą TOUS zgodnie z misją marki: „Wymyślamy, nakreślamy i budujemy nasz własny świat przy użyciu rąk i serc. Świat, który wzbudza radość, entuzjazm i pasję, i który poprawia samopoczucie”. Misję marki podsumowuje sześć słów: „We craft a world of joy”. Ten sam cel przyświeca działaniom społecznym firmy, która angażuje się w ochronę środowiska i rzemiosła poprzez tworzenie miejsc pracy branży oraz szkolenia w utworzonej w 2018 roku Szkole Biżuterii i Rzemiosła TOUS (ETJOA).