Właściciel sieci sklepów Intersport podsumował wyniki sprzedaży

2 tygodni temu

Spółka Intersport Polska S.A. w pierwszym kwartale roku obrotowego 2025/2026 (czyli w okresie od 1 kwietnia do 30 czerwca 2025 roku) odnotowała łączne przychody netto ze sprzedaży na poziomie ponad 40,2 mln zł, co oznacza spadek o 11,3 proc. w porównaniu z analogicznym okresem roku poprzedniego. Jak podano w raporcie, w tej chwili w ramach sieci Intersport funkcjonuje 29 własnych sklepów na terenie kraju.

W analizowanym okresie sprzedaż e-commerce wzrosła o 10,1 proc. rok do roku, osiągając udział na poziomie 35,3 proc. w całkowitej sprzedaży detalicznej spółki.

Jednocześnie spółka poniosła stratę brutto w wysokości 14,1 mln zł, co oznacza wzrost o 60,5 proc. względem roku poprzedniego, gdy strata wyniosła 8,7 mln zł. Z raportu wynika również, iż wskaźnik EBITDA osiągnął wartość ujemną – minus 6,8 mln zł, podczas gdy rok wcześniej był dodatni.

29 sklepów w Polsce

Intersport Polska S.A. to sieć specjalistycznych sklepów sportowych z markową odzieżą, obuwiem i sprzętem. Większość oferty stanowi asortyment największych światowych marek takich jak: Nike, Adidas, Asics, 4F, Under Armour, Salomon, The North Face, Viking, Uvex. Kolekcja wzbogacana jest markami uzupełniającymi oraz markami własnymi INTERSPORT takimi jak: McKinley, Pro Touch, Energetics, Fire Fly, Tecno Pro. Sezonowo uruchamiany jest profesjonalny serwis: narciarski i rowerowy.

Intersport Polska S.A. prowadzi w tej chwili sprzedaż w 29 sklepach o łącznej powierzchni handlowej wynoszącej 24.417,63 m kw., zlokalizowanych w wiodących centrach handlowych największych miast Polski. Spółka jest wyłącznym w Polsce partnerem biznesowym Grupy INTERSPORT, która posiada łącznie 5381 punktów sprzedaży w 42 krajach na pięciu kontynentach.





Idź do oryginalnego materiału