Wystartowała XII edycja konkursu e-Commerce Polska Awards

3 miesięcy temu

Wystartowały zgłoszenia do 12-tej edycji konkursu e-Commerce Polska Awards, organizowanego przez Izbę Gospodarki Elektronicznej. Firmy zajmujące się e-sprzedażą, e-usługami oraz e-finansami mają szansę zdobyć nagrody w 23 kategoriach, a dodatkowo zawalczyć o nagrodę Grand Prix. Patronem medialnym konkursu jest redakcja OmnichannelNews.pl.

Zwycięzców poznamy podczas gali, która odbędzie się, jak zawsze, w wyjątkowym miejscu na mapie Polski, 17 października br. Miejsce – niespodzianka podkreśli fakt, iż e-Commerce Polska Awards to uznanie doskonałości w polskim handlu cyfrowym.

Oficjalnie rozpoczęła się już rywalizacja o zdobycie nagród gospodarki cyfrowej – nagród konkursu e-Commerce Polska Awards 2024. Ponieważ krajobraz e-commerce ewoluuje w szybkim tempie, nagrody w tym konkursie mają na celu wyróżnienie firm i osób, które wykażą się wyjątkową wydajnością, kreatywnością i liderstwem w branży. Są to innowatorzy dzisiejszych czasów – podmioty i osobowości – a konkurs i nagroda honoruje graczy najbardziej innowacyjnych i odnoszących sukcesy w e-commerce.

Na drodze do doskonałości

Tegoroczne wydarzenie zapowiada się jak nigdy dotąd, jako najbardziej konkurencyjnie i dynamicznie w rywalizacji. Aż 23 kategorii konkursowych obejmuje całościowo szerokie spektrum rynku cyfrowego, wśród których są nowości:

  • Best use of AI in e-commerce
  • Best producer in e-commerce
  • Best Sustainability Initiative
  • Best AI tool for e-commerce
  • Best B2C e-payment solution

Każde zgłoszenie i kategoria zostaną wnikliwie ocenione przez panel ekspertów branżowych. Są to cenieni liderzy biznesowi. Posługują się uniwersalną wiedzą i doświadczeniem wychodzącym poza poszczególne kategorie. To przysłuży się rzetelnej ocenie wniosków konkursowych. Analiza kryteriów tj.: wyniki finansowe, innowacyjność, wpływ na rynek, zaangażowanie klientów w rygorystycznym procesie selekcji gwarantuje, iż tylko najbardziej zasłużone kandydatki i kandydaci zostaną wyróżnieni.

Nie przegapić szansy

– Zdobycie tej nagrody utrwala, lub znacząco poprawia reputację marki i jej pozycję rynkową. Oferuje także możliwości nawiązywania kontaktów z kluczowymi graczami z branży i potencjalnymi inwestorami – Patrycja Sass-Staniszewska, prezes e-Izby mocno zachęca firmy do wzięcia udziału w konkursie. – Zapewnia niezrównany prestiż i widoczność w mediach. Już same nominacje nacechowane są emocjami i znaczeniem – uzupełnia korzyści z konkursu.

E-Commerce Polska Awards 2024 jest skierowany do przedstawicieli małych, średnich i dużych sklepów internetowych, platform e-commerce i e-usług oraz do e-finansów. W tej grupie są także przedstawiciele administracji publicznej – jest to nowość edycji 2024. Tą drogą zostaną więc doceniane instytucje, które wyróżniają się wizją, innowacyjnym myśleniem i wspieraniem sukcesu krajowego e-commerce.

W tym roku i po raz siódmy, konkurs wyłoni zwycięzcę nagrody głównej spośród laureatów wszystkich kategorii. O przyznaniu Grand Prix zdecyduje najwyższa średnia głosów jury. Nad poprawnością przebiegu pracy jury czuwa audytor konkursu – kancelaria Olesiński i Wspólnicy.

Czerwony dywan czeka

Pierwszy krok do celebracji e-Commerce Polska Awards można zrobić już teraz, a zgłoszenia do konkursu są przyjmowane do 02.08.2024 roku. Z pewnością przydatne będą szczegółowe informacje o kategoriach tegorocznej edycji konkursu e-Commerce Polska Awards, by wybrać najbardziej odpowiednią:

  • Kategorie dla Małych oraz Średnich i Dużych Podmiotów prowadzących e-sprzedaż: Design & Usability (Design roku), Best campaign, Best in omnichannel, Best on mobile, Best in crossborder, Best in e-commerce B2B, Best e-commerce retailer, Best Sustainability Initiative, Best adaptation to new digital reality B2C, Best use of AI in e-commerce, Best e-commerce loyalty program, Best producer in e-commerce
  • Kategorie dla E-usług: Best tool for e-commerce, Best logistic tool, Best automatization tool/technology/product in e-commerce, Best omnichannel tool/technology/solution, Best e-commerce B2B tool/technology/solution i Best cross-border tool/technology/solution, Best AI tool for e-commerce
  • Kategorie dla Podmiotów finansowych – Best online insurer, Best innovative e-payment solution, Best e-banking implementation oraz Best B2C e-payment solution
Idź do oryginalnego materiału