Z hotelarstwa do Browarów Polskich

1 tydzień temu

Katarzyna Strojna-Szwaj, doświadczona ekspertka w obszarze komunikacji i marketingu, z początkiem grudnia objęła stanowisko Managera ds. Komunikacji i Public Affairs w Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie. Przejście Strojnej-Szwaj do struktur organizacji reprezentującej polską branżę piwowarską stanowi nowy etap w jej karierze zawodowej, po ponad dekadzie spędzonej na kluczowych stanowiskach w sektorze hotelarskim.

Branża piwowarska jest jednym z kluczowych sektorów polskiej gospodarki i przechodzi dynamiczne zmiany związane z nowymi trendami, takimi jak NoLo czy zrównoważony rozwój. Cieszę się, iż dołączyłam do struktur Związku i będę mogła kształtować wizerunek tej branży w Polsce, współpracując z liderami opinii oraz mediami – podkreśla Katarzyna Strojna-Szwaj.

Nowa Manager ds. Komunikacji i Public Affairs Związku Browary Polskie posiada ponad 15-letnie doświadczenie w obszarze komunikacji i marketingu, z czego znaczną część kariery spędziła w hotelarstwie, odpowiadając za najważniejsze projekty dla największych marek.

Przez ponad 10 lat związana była z siecią hoteli Vienna House, gdzie pełniła funkcję Regional Communication and Marketing Manager oraz później Regional Communication and Social Media Manager. W tym czasie Katarzyna Strojna-Szwaj koordynowała liczne projekty z zakresu komunikacji, PR i marketingu, takie jak rebranding marki Vienna House w Polsce, promocję otwarcia Vienna House Mokotów Warsaw czy działania związane z fuzją sieci Vienna House i HR Group. Zarządzała kampaniami reklamowymi, koordynowała relacje z mediami oraz nadzorowała strategię komunikacji w mediach społecznościowych dla obiektów w Polsce.

Kolejnym krokiem w jej karierze była kooperacja z HR Group, gdzie jako Senior Communications & Social Media Manager odpowiadała za wprowadzenie marki sieci hotelowej na polski rynek oraz budowanie jej rozpoznawalności. W tej roli wspierała hotele zarządzane przez HR Group, koncentrując się na działaniach PR, kampaniach w mediach społecznościowych oraz współpracy z influencerami.

Doświadczenie Katarzyny Strojnej-Szwaj w budowaniu strategii komunikacyjnych oraz prowadzeniu szeroko zakrojonych projektów PR z pewnością będzie atutem w jej nowej roli. W Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie będzie odpowiedzialna za komunikację zewnętrzną oraz kontakty z mediami, a także działania z zakresu public affairs.

Jako organizacja reprezentująca branżę piwowarską w Polsce chcemy, aby nasz głos był bardziej słyszalny wśród liderów opinii i w mediach. Dołączenie do naszego zespołu Katarzyny Strojnej-Szwaj jest znaczącym krokiem do realizacji tych celów – podkreśla Bartłomiej Morzycki, dyrektor generalny Związku Browary Polskie.

Branża piwowarska, podobnie jak hotelarstwo, przechodzi dynamiczne zmiany. W nadchodzącym roku tematy związane z odpowiedzialną konsumpcją alkoholu, trendami NoLo (napojami bezalkoholowymi i niskoprocentowymi) oraz zrównoważonym rozwojem będą zajmować centralne miejsce w działaniach komunikacyjnych Związku.

Komunikacja od zawsze była moją pasją. W branży piwowarskiej wyzwań komunikacyjnych jest dużo – od nowych trendów w konsumpcji alkoholu po zagadnienia gospodarcze i regulacyjne. Pole do działania jest niezwykle szerokie – podsumowuje Katarzyna Strojna-Szwaj.

Idź do oryginalnego materiału