Żabka: 10 tys. sklepów do końca 2023 roku

1 rok temu
Zdjęcie: Żabka


W segmencie handlu detalicznego to klient jest najważniejszym elementem strategii. Na tych fundamentach opiera się także największa sieć modern convenience w Polsce, czyli Żabka. Drugim ważnym filarem jej rozwoju są franczyzobiorcy – to dzięki nim sieć może dynamicznie się rozwijać. Żabka zapewnia swoim franczyzobiorcom wsparcie na każdym etapie prowadzenia biznesu. najważniejsze jest, aby franczyzobiorcy byli zadowoleni ze współpracy, a ich sklepy przynosiły zyski. kooperacja z franczyzobiorcami to istotny element sukcesu sieci Żabka. W ciągu ostatnich lat sieć Żabka wprowadziła wiele innowacji, które mają na celu ułatwienie konsumentom wygodę zakupów. Wprowadzono m.in. płatności zbliżeniowe, samoobsługowe kasy i sklepy samoobsługowe. To wszystko po to, aby klienci mieli szybki i wygodny dostęp do produktów, których potrzebują. Wszystkie, ponad 9400 sklepów Żabka prowadzone są przez lokalnych przedsiębiorców, którzy mają możliwość prowadzenia własnego biznesu z pomocą dedykowanego zespołu sieci. Żabka wraz ze współpracującymi z nią franczyzobiorcami tworzy ponad 56 000 miejsc pracy w całej Polsce.

– Rzeczywiście dynamiczna ekspansja stanowi fundament, o ile chodzi o rozwój sieci Żabka. Pierwszy sklep Żabka powstał w Swarzędzu w 1998 r., a w tej chwili czekamy na sklep numer 10000 – powiedział serwisowi eNewsroom.pl podczas Kongresu Retail Trends 2023 Przemysław Kijewski, dyrektor ds. operacyjnych Żabka Polska. – W tym roku obchodzimy 25-lecie, a więc będzie to świetna okazja do tego, aby uczcić nasz jubileusz sklepem numer 10000. Nie zamierzamy się jednak zatrzymywać. przez cały czas widzimy ogromny potencjał na polskim rynku. Multiformatowość, dopasowanie Żabki do lokalnych oczekiwań – to jest bez wątpienia nasz atut. Utwierdza nas to w przekonaniu, iż pozostało bardzo dużo miejsca na polskim rynku, o ile chodzi o Żabkę. Mamy konsumenta w sercu – prowadzimy dalszy dynamiczny rozwój sieci po to, aby być jeszcze bliżej klienta i jeszcze lepiej odpowiadać na jego potrzeby. Konsument, klient jest dla nas bardzo ważny, ale po drugiej stronie mamy franczyobiorcę. Dzisiaj pracujemy już z ponad ośmioma tysiącami franczyzobiorców, którzy są naszymi ważnymi partnerami w biznesie – dodał Kijewski.

Idź do oryginalnego materiału