Centra Designer Outlet wpisały działania na rzecz przyrody w swoje DNA. W trakcie akcji „Sadzonka za ubranie” zebrano rekordowe ponad 6000 kg niechcianych ubrań. ESG: rekordowy wynik proekologicznej akcji w centrach Designer Outlet
Zdjęcie: Designer Outlet Warszawa
Centra Designer Outlet wpisały działania na rzecz przyrody w swoje DNA. W trakcie akcji „Sadzonka za ubranie” zebrano rekordowe ponad 6000 kg niechcianych ubrań.
Centra Designer Outlet wpisały działania na rzecz przyrody w swoje DNA. W trakcie akcji „Sadzonka za ubranie” zebrano rekordowe ponad 6000 kg niechcianych ubrań. 



![[ANALIZA] UCE RESEARCH: Polacy świąteczne zakupy zrobią w sklepach stacjonarnych](https://retailnet.pl/wp-content/uploads/2025/12/zakupy-1.jpg)


![ASM SFA: Koszyk zakupowy drożeje symbolicznie, lider bez zmian [BADANIE]](https://omnichannelnews.pl/wp-content/uploads/2025/12/sklep-zakupy-spozywcze-koszyk-adobestock.jpeg)

![Jan Skowron, KiK: optymalizacja, rozwój i nasza obietnica „więcej niż się spodziewasz” [KOMENTARZ]](https://omnichannelnews.pl/wp-content/uploads/2024/12/kik-sklep-wnetrze-witryna.jpg)