Grycan modernizuje kolejne lodziarnio-kawiarnie – nowe otwarcia w trzech miastach

3 dni temu

Marka Grycan kontynuuje realizację strategii modernizacji swoich punktów sprzedaży. Wiosną 2025 roku uruchomiono trzy odświeżone lodziarnio-kawiarnie: w Focus Mall w Piotrkowie Trybunalskim, CH Trzy Korony w Nowym Sączu oraz w Galerii Jurajskiej w Częstochowie.

Nowy koncept punktów sprzedaży funkcjonuje pod nazwą Grycan Café. Zmiana obejmuje zarówno wygląd wnętrz, jak i rozszerzoną ofertę produktową. Wnętrza łączą elementy klasyczne z nowoczesnymi – zastosowano jasne barwy, drewno, kamień oraz kontrastującą czerń. Zadbano o strefowy układ przestrzeni i komfortowe wyposażenie, w tym fotele, roślinność i materiały wizualne, takie jak neon „Kochamy Desery” oraz archiwalne zdjęcia rodziny Grycanów.

Menu punktów w nowym formacie obejmuje nie tylko lody i desery lodowe, ale również rozbudowaną ofertę kaw, ciasta i ciastka z własnej pracowni cukierniczej, rurki z bitą śmietaną, koktajle, soki, gofry z dodatkami oraz desery w słoiczkach. Zmianę wizualną wspiera nowe logo „Grycan Café”, które pojawia się w lokalach przy strefach kasowych i na menuboardach.

W latach 2024 i 2025 zmodernizowano ponad 20 punktów marki Grycan w Polsce. Rewitalizacją objęto lokale m.in. w Warszawie, Łodzi, Gliwicach, Wrocławiu, Gdańsku i Krakowie. Nowe otwarcia w Piotrkowie Trybunalskim, Nowym Sączu i Częstochowie są częścią zaplanowanego rozszerzenia tego modelu w nadchodzących miesiącach.

Pierwszy punkt w nowym standardzie otwarto w 2023 roku w CH Promenada w Warszawie. w tej chwili proces odświeżania lokali odbywa się równolegle z otwieraniem nowych lodziarnio-kawiarni w kolejnych lokalizacjach. Celem działań jest dostosowanie oferty i przestrzeni do oczekiwań współczesnych konsumentów i zwiększenie konkurencyjności marki na rynku gastronomicznym.

Idź do oryginalnego materiału