Należąca do grupy La Casa De Las Carcasas, marka specjalizuje się w sprzedaży akcesoriów do telefonów komórkowych, kontynuuje ekspansję w Polsce. Tylko w listopadzie sieć Kamalion powiększyła się o trzy nowe lokalizacje w centrach handlowych: Galeria Mazovia w Płocku, Galeria Słoneczna w Radomiu i Galeria Sfera w Bielsku-Białej.
Kamalion już planuje kolejne otwarcia, bo chce zakończyć 2024 roku z ponad 20 sklepami w kraju. Nowe punkty hiszpańskiej marki przewidziano m.in. w centrum handlowym Nowa Stacja w Pruszkowie, Galerii Warmińskiej w Olsztynie, czy też Galerii Dominikańskiej we Wrocławiu.
Kamalion będzie wchodzić do centrów outletowych
Marka jest już na etapie finalizacji pierwszych umów najmu na rok 2025, co świadczy o jej długofalowej strategii ekspansji. Co ważne, Kamalion nie ogranicza się tylko do największych miast – na mapie rozwoju znajdują się również mniejsze miejscowości, co pozwoli dotrzeć do jeszcze większej liczby klientów. Firma rozważa również obecność w centrach outletowych oraz rozwój sieci stoisk – jednym z nich jest kiosk Kamalion w Zakopanem, w Centrum Krupówki 40.
Pierwszy stacjonarny sklep marki w Polsce został uruchomiony w Galerii Bałtyckiej w Gdańsku. w tej chwili salony Kamalion znajdują się w wielu miastach na terenie kraju, jak: Szczecin, Warszawa, Katowice, Kraków, Toruń, Zakopane, Płock, Radom. W ofercie marki znajduje się szeroka gama akcesoriów, które nie tylko chronią sprzęt, ale także dają możliwość pokazania swojego stylu. Jej produkty są kompatybilne z ponad 600 modelami telefonów, obejmującymi popularne marki takie jak iPhone, Samsung, Xiaomi, Realme, Oppo i Huawei. Kamalion to również oficjalne licencjonowane wzory, w tym celu firma nawiązała współpracę z najbardziej znanymi markami na świecie, takimi jak Disney, Marvel czy Barbie.
Blisko 800 sklepów w 10 krajach
La Casa de las Carcasas to dynamiczna hiszpańska marka, która specjalizuje się w sprzedaży stylowych i funkcjonalnych akcesoriów do telefonów komórkowych i innych urządzeń elektronicznych. Firma gwałtownie zdobyła popularność, łącząc praktyczność z modnym designem, oferując szeroką gamę produktów dostosowanych do indywidualnych potrzeb klientów. Jej historia sięga 2012 roku, kiedy to Ismael Villalobos De Matías założył firmę w Jaraíz de la Vera. w tej chwili jej główna siedziba znajduje się w Madrycie, a Grupa La Casa De Las Carcasas działa już w 10 krajach, prowadząc blisko 800 sklepów. Najwięcej z nich znajduje się w Hiszpanii (278), ale marka obecna jest również w Portugalii (71), Włoszech (155), Francji (74), Meksyku (148), Polsce (16), Rumunii (11), Chile (19), Kolumbii (13) oraz Czechach (3).