Najwyższą satysfakcję z wykorzystania AI zanotowano w sektorze handlowym [BADANIE]
Zdjęcie: Handel liderem satysfakcji z wdrożeń AI. Wyniki badania mówią jasno (fot. Shutterstock)
Wyniki najnowszego badania Lenovo pokazują znaczące różnice w podejściu do sztucznej inteligencji w poszczególnych sektorach gospodarki. Handel wyróżnia się najwyższym poziomem satysfakcji z wdrożeń, podczas gdy bankowość i finanse zachowują ostrożność. Skąd taka ostrożność?

2 miesięcy temu
![Wojna cenowa czy nierówny start? Chiński e-commerce podbija Polskę kosztem lokalnych firm [RAPORT]](https://omnichannelnews.pl/wp-content/uploads/2025/04/pexels-online-ecommerce.jpg)


![Marta Kocik i Łukasz Lorencki: NEPI Rockcastle redefiniuje Magnolia Park [WYWIAD]](https://omnichannelnews.pl/wp-content/uploads/2025/12/empik-sklep-magnolia-park-fot-mikolaj-katus2174.jpg)




