Na początku listopada polska marka Ochnik uruchomiła dwa salony – w Warszawie oraz Płocku. Dzięki temu posiada już łącznie 130 sklepów.
Po krótkiej przerwie sieć ponownie otworzyła sklep w Złotych Tarasach w Warszawie. Nowy salon zlokalizowany jest na 1. piętrze galerii i ma powierzchnię 170 mkw.
Znacznie większą niż dotychczas powierzchnię, bo aż 320 mkw., zyskał salon w Galerii Wisła w Płocku. Nowy sklep ma nie tylko przestronne wnętrze, ale też dwa wejścia prowadzące do dwóch wydzielonych stref – odzieżowej i galanteryjno-bagażowej.
Ochnik nie zwalania tempa rozwoju
Obecnie sieć sprzedaży Ochnik liczy 130 salonów – 117 regularnych i 13 outletowych. Sklepy sieci oprócz Polski można spotkać także w Niemczech, Ukrainie i Słowacji. To jedna z najszybciej rozwijających się marek odzieżowo-galanteryjnych w krajowym segmencie premium. Według raportu instytutu Euromonitor jest liderem w sprzedaży okryć wierzchnich i drugą największą marką na rynku galanterii i bagażu.
Jej produkty cenione są za jakość oraz ponadczasowe wzornictwo, wpisujące się jednocześnie w aktualne trendy. Kolekcje firmy są tworzone przez młodych, ambitnych projektantów, którzy na bieżąco śledzą trendy i nowinki ze świata mody.