Płatności powtarzalne Blik już dostępne w aplikacji SGB Mobile

1 miesiąc temu

Wszyscy klienci SGB-Banku oraz Banków Spółdzielczych SGB, którzy korzystają z aplikacji SGB Mobile, mogą już używać funkcji płatności powtarzalnych Blik. Rozwiązanie to umożliwia opłacanie cyklicznych zobowiązań, takich jak rachunki, abonamenty i subskrypcje.

fot. Carlos Banyuls / Pexels

Błażej Mika, wiceprezes Zarządu SGB-Banku odpowiedzialny za pion nowych technologii, podkreśla znaczenie nowej funkcjonalności:

– Wprowadzenie płatności powtarzalnych BLIK to kolejny krok w kierunku nowoczesnych i zautomatyzowanych rozwiązań finansowych oferowanych przez Polski Standard Płatności. Nieustannie rozwijamy nasze usługi, aby sprostać oczekiwaniom klientów, którzy cenią sobie wygodę i bezpieczeństwo bankowości mobilnej. Jesteśmy dumni, iż to właśnie Banki Spółdzielcze SGB mogą zaoferować swoim klientom nowoczesne usługi na poziomie największych instytucji finansowych w Polsce. Dodam, iż nie zamierzamy się zatrzymywać i wspólnie z Polskim Standardem Płatności pracujemy już nad dalszym rozwojem funkcji systemu BLIK, aby dostarczać naszym klientom jeszcze bardziej intuicyjne, a przede wszystkim – bezpieczne rozwiązania płatnicze.

Jakie korzyści płyną dla użytkownika aplikacji SGB Mobile z uruchomienia Płatności powtarzalnych BLIK?
1. Kontrola – wszystkie utworzone Płatności powtarzalne widoczne są w aplikacji bankowej.
2. Bezpieczeństwo – zgoda na utworzenie Płatności powtarzalnej akceptowana jest przez użytkownika.
3. Wygoda – płatności pobierane są automatycznie lub po potwierdzeniu zgodnie z umową ze sklepem lub usługodawcą.

– Nasi klienci oczekują wygodnych i bezpiecznych rozwiązań, które ułatwiają codzienne zarządzanie finansami, a automatyczne płatności BLIK doskonale wpisują się w te potrzeby – przyznaje Artur Józefowski, dyrektor Bankowości mobilnej i internetowej w SGB-Banku. – Wprowadzenie płatności powtarzalnych BLIK to istotny krok w rozwoju naszej bankowości mobilnej. Dzięki tej funkcji eliminujemy ryzyko zapomnianych rachunków i opóźnień w płatnościach, jednocześnie zapewniając pełną kontrolę nad cyklicznymi zobowiązaniami. To kolejny dowód, iż banki spółdzielcze skutecznie wdrażają nowoczesne technologie na miarę XXI wieku.

Aby aktywować usługę płatności powtarzalnych BLIK, należy:
1. Zaktualizować aplikację SGB Mobile do najnowszej wersji.
2. Zalogować się i wygenerować kod BLIK.
3. Na stronie sklepu lub usługodawcy wybrać „Płatności powtarzalne BLIK”, wpisać kod BLIK.
4. Potwierdzić kodem PIN płatność oraz aktywację Płatności powtarzalnej usługi.

Źródło: SGB

Idź do oryginalnego materiału