Designer Outlet Warszawa uzupełnia kategorię wyposażenia domu. Do grona najemców dołączył znany producent akcesoriów kuchennych – niemiecka marka WMF. To już kolejny salon z ofertą dla domu dostępny w tym centrum handlowym.
Akcesoria kuchenne od lat zajmują ważne miejsce w zakupowych wyborach Polaków. Sztućce, naczynia czy garnki nie są już traktowane wyłącznie jako przedmioty codziennego użytku – coraz częściej stają się elementem budowania stylu życia, estetyki wnętrza oraz wyrazem dbałości o jakość. Klienci chętnie poszukują produktów trwałych, funkcjonalnych, a jednocześnie eleganckich, które sprawdzą się zarówno podczas codziennych posiłków, jak i przy wyjątkowych okazjach.
Rosnąca popularność kategorii home
Na to zapotrzebowanie od dawna reaguje Designer Outlet Warszawa, gdzie kategoria wyposażenia domu zajmuje istotne miejsce w stale rozwijanym tenant mixie. Centrum właśnie uzupełniło ofertę home o kolejną znaną markę. Do grona najemców dołączył salon niemieckiego producenta – WMF. Nowo otwarty sklep outletowy daje klientom możliwość zakupu wysokiej jakości sztućców, naczyń stołowych, kuchennych, profesjonalnych naczyń do gotowania, smażenia i wypieków oraz ekspresów do kawy, a wszystko w outletowych cenach.

Salon dołączył do zacnego grona marek dostępnych w tym centrum handlowym. Są wśród nich m.in. Dajar Home & Garden, Villeroy & Boch, Le Creuset czy Tefal. Nowo otwarty sklep zajmuje lokal o powierzchni ponad 60 mkw.
– Oferta marki odpowiada na trend rosnącej popularności kategorii home w centrach outletowych. Segment ten staje się coraz istotniejszym elementem tenant mixu, wzbogacając ofertę handlową i przyciągając klientów poszukujących nie tylko mody czy akcesoriów lifestyle’owych, ale także wysokiej jakości produktów do domu – mówi Katarzyna Ciemińska, Center Manager Designer Outlet Warszawa, ROS Retail Outlet Shopping.
Długoletnia tradycja
WMF jest dobrze znaną, niemiecką marką produkującą artykuły wyposażenia kuchni z ogromną, ponad 160-letnią tradycją. Założona w 1853 roku, od zawsze łączy funkcjonalność z estetyką, promując innowacyjność w metalurgii użytkowej. Jej rozwój został znacząco przyspieszony przez wprowadzenie procesu galwanoplastyki, która nadaje produktom marki srebrzysty luksusowy wygląd.

1 miesiąc temu




![Polski e-commerce przyspiesza, ale klienci stają się bardziej wymagający [OPINIE]](https://omnichannelnews.pl/wp-content/uploads/2025/04/erli-ecommerce.jpg)



