Nowoczesne przeguby międzywagonowe Dellner - większe bezpieczeństwo i komfort

rynek-kolejowy.pl 19 godzin temu
W erze nowoczesnego transportu szynowego pojazdy wieloczłonowe są standardem – zarówno w ruchu miejskim, regionalnym, jak i dalekobieżnym. Istnieją dwa rodzaje konstrukcji pojazdów: niezależne wagony, połączone sprzęgami międzywagonowymi oraz pojazdy wykorzystujące wózki Jakobsa, gdzie stosuje się przeguby międzywagonowe w celu połączenia członów. Wagony podparte wózkami Jakobsa są mechanicznie połączone przegubami, które przenoszą siły wzdłużne, pionowe i poprzeczne, kompensując ruchy w zakrętach i podczas jazdy po nierównościach toru. Zastosowanie wózków Jakobsa z przegubami międzywagonowymi wpływa na stabilność pojazdu i komfort jazdy pasażerów.Nowoczesne przeguby międzywagonowe Dellner - większe bezpieczeństwo i komfort
Idź do oryginalnego materiału